עיריית חיפה נערכת להחזרת הלימודים בבתי הספר, בהתאם להנחיות משרדי הממשלה

פוזיציה!
פוזיציה!

הלימודים בחיפה עדיין לא מתחדשים מחר (יום א') בכיתות א-ג.
צוותי ההוראה וההנהלה יגיעו מחר בבוקר לבתי הספר וייערכו סיורים עם ראש העיר ומחזיקת תיק חינוך כדי לוודא שהכיתות ובתי הספר ערוכים ומוכנים לקליטת התלמידים בהתאם לדרישות משרד הבריאות באופן מלא.
התלמידים יחזרו ללימודים בהמשך השבוע לאחר שתיבחן מוכנות המערכת ושבריאות התלמידים והצוות החינוכי מובטחת, על פי כל הקריטריונים הנדרשים.
גם הלימודים בכיתות י"א-י"ב יתחדשו בהמשך השבוע, רק לאחר שבתי הספר התיכוניים יעמדו בכל הקריטריונים.
אלה ההחלטות שהתקבלו הערב בתום ישיבת הערכת מצב בראשות ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, מחזיקת תיק החינוך, סיגל ציוני ובהשתתפות בכירי מינהל החינוך.
נציין שעיריית חיפה נערכה בשבועות האחרונים באופן מלא להחזרת התלמידים ללימודים, אולם ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות שהתקבלו רק מאוחר הערב אינן מאפשרות את פתיחת בתי הספר מחר. תלמידי החינוך המיוחד ימשיכו ללמוד כמתוכנן.
ראש עיריית חיפה, ד"ר קליש רותם:" עיריית חיפה תפעל במשנה זהירות ובאחריות לילדים ולמשפחותיהם, ותוודא לפני הכל שמערכות החינוך אכן מוכנות ומסוגלות לנהל את החזרה לכותלי בתי הספר באופן זהיר ומסודר. אחרי הסגר בבית משך שבועות רבים, עוד יום או יומיים לא שווים הרס של משמעת שנשמרה שבועות".
מחזיקת תיק חינוך סיגל ציוני : "מתחילת המשבר מינהל החינוך עבד ללא לאות על מנת לוודא שהמערכת תתפקד באופן מיטבי לרווחת ההורים והילדים ונערכנו מראש למתווה של חזרה בטוחה ומבוקרת . נמשיך לפעול באחריות ולדאוג לכל ילד כמו לילדים שלנו ולהשיבם ללימודים באופן מסודר ובטוח" .

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.