סייר ביטחון מוסדות חינוך של עיריית חיפה סייע ללכוד שוהה בלתי חוקי בקריית-חיים

בצילום: סייר ביטחון מוסדות החינוך שזיהה את השב"ח. קרדיט צילום: דוברות עיריית חיפה
בצילום: סייר ביטחון מוסדות החינוך שזיהה את השב"ח. קרדיט צילום: דוברות עיריית חיפה

במהלך סיור יזום, שערך אתמול (ב') בשעות הבוקר סייר ביטחון מוסדות חינוך של עיריית חיפה, בקרבת גני ילדים בקריית-חיים, זיהה לפתע הסייר צעיר בשנות העשרים לחייו בקרבת אחד הגנים.

לאחר שפנה אליו וביקש לדעת מה מעשיו במקום, סיפר הצעיר לסייר, כי הוא תושב אחד הכפרים בצפון, אולם התקשה להסביר את פשר הימצאותו בקרבת גני הילדים.

בשלב זה החל הסייר לחשוד בצעיר וביקש ממנו להזדהות בפניו ולהציג לו תעודה מזהה כלשהי. חשדו של הסייר התברר כמוצדק, לאחר שהצעיר הציג בפני הסייר תעודה מטעם מינהלת התיאום והקישור, המאפשרת לו עבודה בתחומי הקו הירוק, אולם אינה מהווה היתר כניסה לישראל.

בשלב זה מיהר הסייר להזמין למקום כוחות משטרה, אשר עצרו את הצעיר והעבירו אותו לחקירה, אשר בסיומה הוחלט על גירושו מתחומי מדינת ישראל.

יאיר זילברמן, מנהל אגף הביטחון בעיריית חיפה: "עיריית חיפה מפעילה מערך אבטחה בכלל מוסדות החינוך ברחבי העיר. במסגרת זו מהוות ניידות הסיור העירוניות כוח תגובה מיידי לכל אירוע המתרחש בקרבת מוסדות החינוך ואף מהווות גורם מרתיע בהפגנת נוכחותן. היכרות הסיירים עם גזרת הסיור והבחנה בפרטים חריגים אפשרה לאתר את השוהה הבלתי חוקי ולעכבו עד להגעת המשטרה. אגף הביטחון ימשיך בפעילות חשובה זו, בהובלת קב"טי מוסדות החינוך בכל רחבי העיר".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.