סדרות המשודרות בנטפליקס עלולות להיות עילה לגירושין

צילום יח"צ

הבעל: מאז משבר הקורונה אשתי מכורה לסדרות ומזניחה את הבית. האישה: בעלי חי בסרט משלו

הדרמה הזו שטרם הגיעה לבית המשפט או לבית הדין הרבני, נמצאת כרגע בשלב של "ישוב סכסוך", אבל מן הסתם היא עשויה להגיע מהר מאד לגירושין. מדובר בזוג הורים משכילים ולהם שלושה ילדים. שניהם מחזיקים בתפקידים בכירים במוסדות ציבוריים.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, פנה במכתב כנגד אשתו "אני חושב שלא יהיה מנוס מפירוק החבילה בקרוב אם זה ימשך", כתב לעורכת דינו. "אשתי לא עוזבת את הטלוויזיה ושקועה בסדרות במהלך היום והלילה. ביטלתי את המנוי בנטפליקס, אז היא חידשה אותו מכספה. בנוסף לזה היא רוצה להגביר את קצב האימונים במכון הכושר מה שמעלה חשד כי היא מקיימת קשר נוסף".

 לדברי הבעל, אשתו מתעלמת מהצרכים המשותפים שלהם, הן בצד הרומנטי והן בצד המעשי של ניהול הבית. "כל מה שמעניין אותה זה סדרות בנטפליקס והיא עושה לעצמה מרתון כשהיא צופה ביום ובלילה בפרקי הסדרות בזו אחר זו".

עורכת דין שרין סולץ הכוהנת הגדולה של הגירושין בישראל . צילום ארכיון

האישה להגנתה טוענת, כי בעלה במשבר קשה מאוד מאז יצא לחל"ת. "לצערי ספק אם הוא יוחזר לעבודה בהיקף שהיה מועסק, למרות התפקיד המיוחד שהיה לו בתחום החינוך.

על פי הנוהל, נשלחו השניים לישוב סכסוך. אבל לדברי עו"ד סולן, זה מסוג המקרים שבסופו של דבר העילה החסרת משמעות הופכת למריבה גדולה ומביאה לפרידה וגירושין. "במקרה הזה זה יכול להיגמר רע מאד, כי יש הרבה מאוד סיפורים מאדו לא נעימים לשני הצדדים לספר, מה שיפגע בסופו של דבר במקום עבודתם ובעיקר בילדים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.