נוף הגליל מתרחבת

פורסמה להפקדה תוכנית שכונת מורדות צפוניים בנוף הגליל לבניית כ-1,400 יח"ד בשטח של 645 דונם בסביבה המשלבת מגורים עם שמורת טבע

במסגרת התוכנית, שמוביל משרד הבינוי והשיכון יחד עם עיריית נוף הגליל, מקודמת בניית שכונת מורדות צפוניים בה ייבנו כ-1,400 יחידות דיור מגוונות, שטחי מסחר, פארק שכונתי ומבני ציבור. השכונה החדשה המיועדת לזוגות צעירים ומשפחות, ממוקמת בסמוך לשדרה המרכזית בעיר (מעלה יצחק) ותחנת הרכבת הקלה המתוכננת באזור. מיקום זה יאפשר לתושביה נגישות גבוהה לכל חלקי העיר ולמערכת התחבורה האזורית.

בבסיס החזון התכנוני של השכונה נמצא שילובה של סביבת מגורים עירונית בקרבת שמורת הטבע, תוך שמירה על פיתוח בר קיימא, שמירה על ערכי טבע ואיזון בין מגורים לשטחי יער וטבע.

בנוסף, ברחוב המרכזי ישולבו נקודות תצפית ועצירה אל הנוף, ממשק לשטחים ציבוריים פתוחים ומבני הציבור, שביל אופניים ומעברים אנכיים המחברים לשבילי הטיול והחורשות הקיימות.

ראש העיר, רונן פלוט, אמר כי נוף הגליל נמצאת בתנופת בנייה אדירה שלא הייתה כמוה זה למעלה  מ-30 שנה. "1500 בתים נבנים בימים אלה בשבעה פרויקטים שונים בכל חלקי העיר ובנוסף יוצאים לשיווק בימים אלה 1500 יח"ד בפרויקט "מול תבור", מרביתן ב"מחיר מטרה" ובתוכן 276 יח"ד בתוכנית "דירה להשכיר".  בסך הכול בביצוע ובתכנון למעלה מ-8000 יח"ד ועל בית שמשווק בעיר יש לא פחות מששה מתמודדים. ראש העיר פלוט ציין כי הביקוש הוא לא רק בקרב תושבי העיר אלא גם בני ובנות העיר שנאלצו לעזוב אותה בעשורים האחרונים וכעת מבקשים לחזור, וכן זוגות צעירים מהמרכז המבקשים דיור מוזל ואיכות חיים. "נוף הגליל 2022 היא עיר אטרקטיבית, מתקדמת ומובילה בכל הפרמטרים שמושכים זוגות ומשפחות צעירות:  איכות חיים וסביבה, חינוך ברמה גבוהה ותעסוקה עתירת שכר וידע".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.