רונן פלוט מציע דיל יוצא דופן לתושבי עירי: שובו הביתה הקימו את ביתכם בנוף הגליל ותקבלו תעסוקה!

וכך כותב ראש העיר נוף הגליל בפוסט נרגש בפייסבוק: שלום לכם חבריי לפייסבוק ושלום לכל אלה שבפעם הראשונה נכנסים לדף, בו אני מעדכן מדי יום על מה קורה בעיר, בעיקר מדווח ומשתף.

אתמול סיפרתי לכם שהיום בשעה 15:15 תהיה לי בשורה דרמטית בשבילכם, קראתי לה אחלה דיל בנוף הגליל כי אני הולך לעשות אתכם עסקה שאי אפשר לסרב לה.
 דיל שמשלב מקום עבודה איכותי עם דיור בר השגה בחבילה אחת שאף פעם לא הייתה כמוה. תכף אסביר הכל, אבל לפני זה אני מבקש לחלק את דבריי לשניים: בחלק הראשון אני פונה אליכם תושבי נוף הגליל, אלה שילדיהם עזבו את העיר ועברו להתגורר במקומות שונים בארץ על מנת לחפש לעצמם מקומות עבודה וקורת גג.
בלחיצה על הקישור המצורף, החל מהיום ועד ליריד התעסוקה והדיור הגדול שנקיים ב-28-29/11 אציג לכם רשימה של משרות ומקצועות נדרשים בחברות הייטק ובחברות לואו טק, כך תוכלו לעדכן את ילדכם להיכנס לדף מטה. 
אין דבר שישמח אותי יותר מאשר לראות את ילדיכם שנולדו בעיר חוזרים אליה יחד עם בני זוגם והילדים. ובחלק זה אני פונה גם לתושבי העיר שעזבו את העיר מכל סיבה שהיא וקורא גם להם לחזור הביתה, לחזור לעיר היפה ביותר בגליל, עיר שיודעת להציע כל מה שצריך לאיכות חיים.
בחלק השני אני פונה לכלל תושבי ישראל אשמח אם גם אתם תלחצו על הקישור למטה ותתוודעו לכל הדברים הטובים שקורים בנוף הגליל.

כל הפרטים והראיונות יתקיימו ביריד תעסוקה ודיור גדול שנקיים ביום חמישי, 28/11 מהשעה 16:00-20:00 ולמחרת ביום שישי מהשעה 9:00-14:00 באוהל של מלון פלז'ה על כוס קפה, במפגש ישיר עם נציגי המעסיקים והחברות הבנייה תוכלו לקבל את כל המידע במדויק.
נדאג להראות לכם גם את האיכויות של העיר בחינוך, בתרבות, בספורט ובקהילה חזקה. היריד יימשך יומיים. ביום שישי 29/11 נקיים בנוסף גם סיורים מודרכים להכרת העיר בכל שעה עגולה באוטובוס ללא תשלום, אני אהיה שם. בינתיים קבלו טעימה ראשונה לכבוד שבת, כנסו לקישור

לפרטים יש לפנות לשגיא במייל sergey@nallit.org.il
או במקרים מיוחדים בטלפון 055-2549333
בין השעות 16:00-19:00

צילום ישראל פרץ
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.