"הסופגניות שלך מתוקות כמו דבש, אבל זה גורם לי תחושת גועל"

אמירת הבעל הביאה לקץ הנישואים של בני זוג מהשרון.האישה בבימ"ש למשפחה: "צברנו מיליונים וצריך לחלק אותם שווה בשווה"

האישה התפארה בסופגניות שהיא מכינה כל שנה, במשך עשור, הבעל ניסה לצנן את ההתלהבות ואמר לאשתו: "הסופגניות שלך מתוקות כמו דבש וזה גורם לי תחושת גועל". האישה בתגובה: "אתה לא מתוק ולמרות זאת בא לי להקיא כשאני שומעת אותך".

הדיאלוג "האקדמי" הזה בין בני הזוג, שניהם באמצע שנות השלושים לחייהם, הוביל למקומות של חשבו להגיע אליהם אחרי 11 שנים של נישואים. האישה המתפקדת כמנכ"לית בחברה גדולה. טוענת באמצעות עורכת הדין שרין סולן, כי סיפור הסופגניות הוא רק קצה הקרחון בכל מה שקשור ליחסו של בעלה אליה בשנים האחרונות.

"הסופגנייה היא הטריגר, אבל במהות, היחסים שלנו מעורערים ונשארנו יחד בשנים האחרונות בגלל מעמדנו כמנכ"לים בחברות גדולות ובעלי שכר גבוה, אבל זה כבר לא רלבנטי". הבעל טוען להגנתו כי בסך הכל ביקש לצנן את ההתלהבות של אשתו, "שעפה על עצמה וחושבת שהיא קונדיטורית מומחית – והיא ממש לא !!!"  שני בני הזוג פנו לבית המשפט למשפחה שיפסוק בנוגע לרכוש המשותף לאחר שכל הניסיונות להגיע לפשרה כשלו.

בבקשה שהגישה לבימ"ש נטען כי בשבע השנים האחרונות, בני הזוג, השתכרו כל אחד מהם, שכר שנתי של שבע ספרות והבעל אף הצליח להכניס כמה מיליוני דולרים מחלקו באקזיט גדול שבו היה רק שותף זוטר. האישה טוענת כי "ההון שלנו הנאמד במיליונים רבים של שקלים ובחלקו מופקד בבנקים זרים , נצבר שלוש שנים אחרי שנישאנו. לחתונה הגענו שנינו בלי שקל".

עו"ד סולן מבהירה כי שני בני הזוג הגיעו להבנה כי רק אחרי שיפתרו את סוגיית הרכוש והמשמרות על הילדים, הם יתגרשו בבית הדין הרבני.

 

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. אלוירה

    כן עם כסף לא הולכים לישון.כסף לא יגיד מלה טובה כסף זה אמצעי לא לזלזל בו.כסף לא יביט לך בעניים כסף לא יתן לך חיבוק של אוהב.אבל נותר לי לרחם על מי שבחר בו כפרטנר לזוגיות.קוראים לזה נכות ומסכן הלוקה בה.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.