הבעל דרש שאשתו תעשה איתו את החג בחברת משפחתו והוריו. האישה סירבה

 

אחרי החג הם יפגשו בבית הדין הרבני, הבעל טוען זה החג הרביעי בשבע שנות הנישואים שלנו, שאשתי לוקחת את שני ילדנו הקטנים ונעלמת להוריה

 

מדובר בזוג צעיר יחסית, בתחילת שנות השלושים לחייו, תושבי מרכז הארץ שמתגוררים בוילה יוקרתית אותה קיבלו מהוריה של האישה. העובדה הזו ,לא רק שאינה משמחת את הבעל, היא גרמה לו להינתק מהורי רעייתו לפני שלוש שנים בגלל הרצון שלהם, לדבריו "לשלוט ברעייתי, בנכדים ובכל מה שקורה בבית שלנו".

הדרמה הנוכחית הגיעה לשיאה כשהאישה הפצירה בבעלה לעשות איתה את החג אצל הוריה בוילה הגדולה אליה הוזמנו כל בני המשפחה וחברים. "הגיע הזמן שנהיה עם ההורים שלי", הבהירה האישה לבעלה שהודיע בתוקף כי יעשה גם השנה את החג עם הוריו ואחיו בדירתם הצנועה במרכז תל אביב.

באמצעות עורכת הדין שרין סולן , טוען הבעל כי פנה לאשתו כבר בשנה שעברה וביקש ממנה לעשות את החג הבא אצל הוריו. "בארבע השנים האחרונות היא הלכה להוריה, שלוש פעמים ליוויתי אותה. השנה הבהרתי כי אנחנו אצל הורי והיא אפילו אישרה. ברגע האחרון, ממש לפני שבוע, היא שינתה את דעתה".

עו"ד סולן טוענת כי לא מדובר בסיבה אמיתי לגירושין וניסתה לשכנע את הבעל להימנע מלהעמיד אולטימטום לאשתו. הבעל הבהיר ביום שישי באמצעות מכתב ששיגרה עו"ד סולן לרעייתו כי "אם ראש השנה הזה יעבור כשאשתי וילדי לא יחגגו עם הסבא והסבתא (הורי) בדירתם הצנועה בתל אביב, אנחנו נביא את הקשר ביננו לקיצו".

האישה טוענת כי במקרה כזה יישאר בעלה חסר כל כי "גם הווילה שלנו רשומה על שם הורי ואנחנו גרים בה למעשה בשכירות". עו"ד סולן טוענת כי הבעל יתבע מזונות ופיצוי כספי כבד מרעייתו, נוכח רמת החיים אליה הורגל בשבע השנים בהם הם חיים יחד.

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.