שמעון יהודה חיות , המכנה עצמו בין היתר כסיימון לבייב , שנמלט מהארץ נעצר

משטרת ישראל, באמצעות נציגיה באינטרפול, ביוון ובאירופה הביאה היום למעצר בישראל את שמעון יהודה חיות , המכנה עצמו בין היתר כסיימון לבייב , שנמלט מהארץ במהלך הליך משפטי מתנהל , אשר במסגרתו הוגש נגדו כתב אישום ע״י פרקליטות מחוז ת״א בגין עבירות שונות ובכללן עבירות הונאה ומרמה.
חיות ברח מישראל במהלך שנת 2017 והוכרז כדרוש לרשויות האכיפה , אשר ביצעו מגוון פעולות חקירה גלויות וסמויות בהיקף נרחב, בארץ ובחו״ל בשיתוף פעולה עם רשויות אכיפה נוספות, הכל במטרה להביאו לדין .
חיות נחת בשעות הצהריים בישראל מלווה בשוטרי משטרת ישראל, זאת לאחר שנעצר על ידי רשויות האכיפה ביוון כאשר הוא נושא תיעוד מזויף.
המעצר בוצע בסיוע ובשיתוף פעולה של אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל והאינטרפול, תוך מימוש יכולות תיאום ואכיפה בינלאומיים משמעותיים.
פעילות מורכבת ומקצועית זו נעשתה במסגרת הלחימה הנחושה של משטרת ישראל נגד פעילותם הפלילית בארץ ובעולם של עבריינים ישראלים.
ההיבט הבינלאומי מהווה נדבך מרכזי בפעילות האכיפה של משטרת ישראל ומערך נציגי משטרת ישראל בחו"ל מהווה 'חוד החנית' לקידום היעדים האסטרטגים והטאקטים של משטרת ישראל בחו"ל.
איתורו ומעצרו של החשוד התאפשר לאחר מבצע מורכב וחקירה מתמשכת ומיד עם נחיתתו של חיות והשוטרים בנתב"ג, הוא הועבר להמשך טיפול יחידת ההונאה של משטרת מחוז ת״א.
חיות יובא מחר (ג) בבוקר לבית משפט השלום בת״א , להארכת מעצרו ולחידוש ההליכים המשפטיים נגדו.
משטרת ישראל תמשיך למקד אכיפה נגד עבריינים , תוך הפעלת כוחות משימה ואמצעים מיוחדים, בארץ ובכל רחבי העולם, על מנת לחשוף עבירות המסכנות את בטחון הציבור ופוגעות בשלומו ולהביא את מבצעי העבירה לדין.
צילום דוברות משטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.