פרסים לחברה קדישא חיפה על טיפוח בתי העלמין ושירות איכותי לתושבים

טקס סיום תתחרות בית עלמין 2022

חברה קדישא חיפה זכתה ב-4 פרסים

של "בית עלמין נאה ומטופח"

במסגרת התחרות ראשונה שקיימה המועצה לישראל יפה בשיתוף המשרד לשירותי דת

החברה קדישא של חיפה, המנהלת כמה בתי עלמין, זכתה בתחרות הראשונה שנערכה להכתרת "בית עלמין נאה ומטופח בישראל יפה", ב-4 פרסי יופי  של 5 כוכבים עבור: בית העלמין שדה יהושוע, בית העלמין חוף הכרמל, בית העלמין תל רגב חיפה ובית העלמין האזרחי דרכי שלום בתל רגב .

זו הפעם הראשונה שמתקיימת תחרות ייחודית בין בתי העלמין על ידי המשרד לשירותי דת והמועצה לישראל יפה.  את התחרות ניהלו צוות היגוי בכיר של המועצה לישראל יפה ונציגי המשרד לשירותי דת. בראשות צועדת התחרות  עמדו בהתנדבות, מרים פרץ  כיו"ר הוועדה ויגאל גואטה שימש כשופט הראשי.

בחודשים האחרונים בדקו מתנדבי המועצה לישראל יפה כ- 50 בתי עלמין בכל רחבי הארץ, כשהם בוחנים לא רק  את החזות החיצונית והפנימית של בתי העלמין כמו: נגישות, ספסלים, תאורה, שילוט, היכל ההספדים, שירותים לרווחת הבאים,  נגישות, פעילות גופי הקבורה, נושאי איכות סביבה ועוד, אלא גם את השירות הניתן למשפחות האבלות ולציבור הרחב. הפרסים חולקו על פי קטגוריות של מספר הקברים בכל בית עלמין. בית העלמין שדה יהושוע  בחיפה זכה באות הצטיינות בקטגוריה שלו.

בטקס השתתף גם השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי ומ”מ שר הפנים שבירך את מארגני הטקס ואת עובדי אגף בכיר קבורה וכלל עובדי ועובדות מערך הקבורה בארץ, על כל המסירות ועל העבודה בכל שעות היום.

מנכ"ל חברה קדישא חיפה עקיבא וייץ, שקיבל בטקס את התעודות ציין כי "הבחירה של ועדת התחרות באיכות וביופי של בתי העלמין בחיפה, היא בראש ובראשונה הכרה בעבודתם המסורה של אנשי חברה  קדישא שמעבר לטיפוח החיצוני של מקומות הקבורה דואגים למשפחות האבלות בשעתן הקשה ועל כך ראויים לכל שבח". לדבריו "אנחנו לא נחים על זרי הדפנה וכל העת ממשיכים לחפש דרכים חדשות ויצירתיות להקלה על ציבור המבקרים בבתי העלמין".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.