נוף הגליל תחילה

שר השיכון וראש העיר נוף הגליל

נוף הגליל תהיה העיר הראשונה שתזכה לטיפול ממוקד של משרד השיכון והמשרד למורשת ושוויון חברתי, במסגרת תכנית  משותפת של שלושת המשרדים לחיזוק יישובי הגליל – כך סוכם בביקור שקיימו הבוקר השרים, הרב יצחק גולדקנופף ועמיחי שיקלי בנוף הגליל

למרות מזג האוויר הסוער, הגיעו הבוקר שר הבינוי  והשיכון ושר במשרד רוה"מ, הרב יצחק גולדקנופף  ושר התפוצות ושוויון חברתי, עמיחי שיקלי לביקור משותף בעיריית נוף הגליל. יחד עם הצוותים המקצועיים במשרדיהם, שני השרים פתחו את ביקורם בישיבת עבודה ממושכת בלשכת ראש העיר, רונן פלוט במהלכה נחשפו לאתגרים העומדים בפני העיר בתחום ההתיישבות והבנייה למגורים.

ראש העיר פלוט הציג את הביקוש העצום למגורים בעיר מצד זוגות ומשפחות צעירות ולעומתו הקושי של אותן המשפחות הצעירות לעמוד בנטל הכספי ברכישת דירה והצורך האקוטי בסבסוד העלויות הגבוהות של פיתוח הקרקע בשטח העיר ההררית. המדינה חייבת להכניס את היד לכיס ולממן את עלויות פיתוח הקרקע, אחרת נעמוד מול שוקת שבורה" אמר ראש העיר פלוט.  אופיר שיק, יו"ר העמותה "לב בגליל" הוסיף כי נוף הגליל חייבת להיות המוקד העירוני הראשון לטיפול הממוקד וכי העיר משמשת מראה לשאר יישובי הגליל וממנה תצא הבשורה.

השר עמיחי שיקלי אמר כי נוף הגליל מגלמת בתוכה את תמצית המשבר ההתיישבותי בגליל ולכן יש להעמידה ראשונה לצורך טיפול ממשלתי ממוקד  לחיזוק העיר וזאת במסגרת טיפול עומק רחב ורציני.  

שר הבינוי ושיכון הרב גולדקנופף אמר כי בעצם הגעתו לעיר יחד עם השר שיקלי יש משום אמירה :" באנו לכאן בשביל להכריז על נוף הגליל כעיר שמיועדת לבנייה גדולה. אמר השר ובנימה אישית פנה אל ראש העיר פלוט והבטיח "אתם לא תהיו פחות מאחרים, אתם תהיו יותר "

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.