ונדליזם בחדרי השירות בבית העלמין

יו"ר מועצת תל רגב אריה פרג'ון : הגשנו תלונה למשטרה אנו מצפים שהאשמים יתפסו במהרה

לאחר למעלה משנתיים וחצי של שקט בבית העלמין האזורי תל רגב, שוב חזרו מעשי הוונדליזם והפעם השחתה של חדר השירותים בבית העלמין.

אלמונים נכנסו את בית העלמין  וניתצו כיורים, אסלות ומשטחי שיש, במתחם של חברה קדישא ספרדים חיפה, כשהם גורמים לנזק ניכר. הדבר קרה בשעות שאין באתר עובדים. כאשר התגלו הנזקים הוגשה תלונה למשטרת זבולון.

כזכור לפני כשלוש שנים, היה בית העלמין המשרת את כל אזור חיפה והקריות, נתון במשך חודשים ארוכים למעשי ונדליזם חמורים ביותר שגרמו לנזקים של מאות אלפי שקלים.

המשרד לשירותי דת העמיד תקציב מיוחד להגברת השמירה במקום ולהצבת אמצעי מיגון משוכללים שגם הם נפלו קורבן לתקיפות וונדליזם. בין השאר ירו אלמונים זיקוקי דינור לעמדת השמירה במקום וגרמו לבהלה.

לאחר מאבק ממושך של המשטרה והתערבות של גורמים בכירים בכנסת, מוגרה התופעה והשקט חזר לבית העלמין עד לשבוע האחרון.

יו"ר מועצת בית העלמין אריה פרג'ון, אומר כי הפעם הוא מקווה שמשטרת זבולון תפעל במהירות ובנחישות כדי למנוע הישנות של מקרים כאלה.

בית העלמין האזורי  תל רגב, המשתרע על עשרות דונמים, משרת את חברות הקדישא של חיפה וקרית מוצקין, קרית- ביאליק, קרית -ים, רכסים  והמועצה האזורית זבולון.

בית העלמין נחשב לחדיש ומפואר ביותר בארץ." השקענו עשרות מיליוני שקלים להעניק למבקרים מקום מסודר ולא נסכים שיפגעו בו" הוסיף אריה פרג'ון.

קרדיט: יח"צ

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.