ילדה בת 3 שאצבעותיה נקטעו בגן תפוצה בכ-450 אלף שקל

עוד יסמין גודיס צילום גיא גרוס (1)
עו"ד יסמין גודיס צילום גיא גרוס (1)

הגננת הביאה אותה לבית החולים עם חלקי האצבעות עטופים בקרח

הסיפור הזה הוא הסיוט של כל הורה לילד בגן. א' בת השלוש שיחקה בגן שבו שהתה מדי יום, למעלה משנה, כאשר דלת הכניסה  נטרקה על אצבעות ידה הימנית. כתוצאה מכך נקטעו קצות שתי אצבעותיה והיא הובהלה לבית החולים.

הוריה, באמצעות עו״ד יסמין גודיס-דרור ממשרד לביא, אפרת ושות׳, הגישו תביעה לבית משפט השלום בחיפה כנגד בעלת הגן וחברת הביטוח שלה. בתביעה נטען כי הילדה נפצעה לאחר ששני ילדים ששיחקו בדלת הכניסה ללא כל השגחה.

בעלת הגן לקחה את הילדה לבית חולים, שם אבחנו הרופאים כי היא סובלת מקטיעה בקצות שתי אצבעות כף יד ימין. חלק מהגלילים העליונים של אצבעותיה, הובאו לבית החולים על ידי הגננת בתוך קרח. א' הובהלה ישירות לחדר ניתוח תחת הרדמה מלאה לביצוע תפירה וקיבוע של אצבעותיה.

בהמשך נזקקה הילדה לעבור הליך שיקומי ופרוצדורות רפואיות שונות במשך תקופה ממושכת. עד היום סובלת הילדה מהפרעה תפקודית ופגמים אסתטיים משמעותיים בידה, שיצריכו טיפולים נוספים בעתיד. כמו כן נקבעה לה נכות רפואית בשיעור של כ- 10%. לתביעה צורפו חוות דעת של מומחה לכירורגית כף יד ופרופ' מומחה לכירורגיה פלסטית.

בתביעה נטען כי בעלת הגן לא דאגה לשמירה על סביבת גן בטוחה ולהשגחה על ילדי הגן בסביבה שאינה בטוחה עבורם. בנוסף, לא דאגה להתקנת אמצעי בטיחות לנטרול המפגעים או נוכחות קבועה של איש צוות בסמוך למפגעים ועוד. כמו כן נטען כי זמן קצר לאחר התאונה הותקן על צירי הדלת כיסוי פשוט וזול, שלו היה מותקן קודם לכן יכול היה למנוע את התוצאות הקשות של התאונה.

בעלת הגן וחברת הביטוח הסירו אחריות מהמקרה וטענו כי הן אינן אחראיות לנזקה של הפעוטה. במסגרת ניהול התיק בביהמ"ש ולאחר הליך מו"מ ממושך הגיעו הצדדים להסכם פשרה שקיבל תוקף של פסק דין לפיו יקבלו התובעים פיצוי בשווי כ-450,000 ₪.

 מצ"ב צילום של עו"ד יסמין גודס- דרור. יש אישור לפרסום ללא זכויות יוצרים קרדיט: צילום גיא גרוס

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.