ועדת הכספים תומכת בהצעה להכיר באירוע השריפה בנוף הגליל כאסון טבע

חברי הוועדה, מסיעות האופוזיציה והקואליציה, תמכו השבוע פה אחד בקידום חוק שיעגן השתתפות המדינה בפיצוי כספי עבור נפגעי שריפות ברחבי הארץ

הדיון בנושא הסיוע המידי לנזקי השריפות ברחבי הארץ התקיים ביום שלישי השבוע בישיבת ועדת הכספים של הכנסת, יומיים לאחר שנדון בכנסת ופחות משבוע לאחר שאושר בהחלטת ממשלה לפיה יוענק לעירייה סיוע מיוחד על סך 25 מיליון שקלים, וזאת בהתאם להצעה שהגישו שר האוצר ישראל כץ ושר הכלכלה עמיר פרץ. על שולחנה של ועדת הכספים הונחו הצעות לסדר של חברי כנסת מסיעות הקואליציה והאופוזיציה, "יש קונצנזוס בנוף הגליל, כולם תומכים בך", אמר יו"ר הוועדה משה גפני לראש העיר רונן פלוט, שנכח בישיבה.  חברי הכנסת  שיבחו בדבריהם בוועדה את פעילותה המהירה והיעילה של עיריית נוף הגליל יחד עם כוחות ההצלה וכיבוי האש. חברי הוועדה ביקשו לקדם  חוק שיעגן פיצוי במקרים של שריפות ברחבי הארץ גם בגין פגיעה ברכוש פרטי במקרים של היעדר ביטוח באמצעות הכרה באירוע כאסון טבע.

"השריפה בנוף הגליל היא אסון טבע, הדבר ברור לכולם וצריך לוודא שהעירייה תקבל את הסיוע הכספי ללא דיחוי. ועדת הכספים מתחילה להכין חוק שאם יעבור יפצה את כל אדם שרכושו נפגע בשריפה", סיכם ח"כ גפני.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.