הענקת הפרסים לזוכים בטורניר 2021 FIFA הרשמי הראשון בישראל

שראל נבחוב ונריה חגיגי מחיפה הם הזוכים בטורניר FIFA 2021 שנערך במוצאי שמחת תורה

מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, אור שחף, העניק את הפרס לזוכה במקום הראשון

החברה הכלכלית לחיפה העניקה את הפרסים לזוכים בטורניר "FIFA 2021" במסגרתו התחרו בני נוער תושבי חיפה מהבתים במוצאי שמחת תורה. טורניר זה היה הטורניר הרשמי הראשון בישראל במשחק החדש של FIFA ויו"ר החברה הכלכלית וסגן ראש העיר, עו"ד דוד עציוני, יזם את קיומו לראשונה עבור בני נוער תושבי חיפה.

בפרס הראשון זכה שראל נובחוב מחיפה שזכה בכיסא גיימינג של חברת "דרגון". למקום השני בטורניר הגיע נריה חגיגי מחיפה, שזכה באוזניות גיימינג של "דרגון". את את הפרס למקום הראשון העניק אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, שהעניקה את החסות לטורניר בשיתוף ישפאר – פלייסטיישן ישראל. 

מטרת הטורניר, בו לקחו חלק מאות משתתפים, הייתה לאפשר לבני נוער תושבי העיר המסוגרים בביתם ליהנות משבירת השגרה ולקיים אינטראקציה באופן שמאפשר שמירה על בריאותם במסגרת הנחיות משרד הבריאות.

עו"ד דוד עציוני, יו"ר החברה הכלכלית לחיפה וסגן ראש העיר חיפה שיזם את הבאת הטורניר לחיפה: "שמחנו לתרום מעט בכדי לאפשר לבני נוער בעיר הפוגה משמחת כזו. אנו מודים לסוני פלייסטיישן על ההירתמות ושיתוף הפעולה. בימים בהם מתחילים ניצנים של חזרה לשגרה עם שובם של הילדים לבתי הספר, אנו קוראים לכל תושבי העיר להמשיך ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות על מנת שחיפה תישאר עיר ירוקה".

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "אני מודה ליו"ר החברה, סגן ראש העיר עו"ד דוד עציוני שפעל על מנת להביא את הטורניר זה לעיר בימים לא פשוטים אלה. אנו בחברה נמשיך לפעול כדי לסייע כמיטב יכולתנו להתמודד עם אתגרי התקופה המורכבת שעוברת על כולנו".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.