הים לכולנו פתוח הפנינג נגיש בחוף הים לילדים, בני נוער ובוגרים עם מוגבלות

במהלך ההפנינג יוצגו בפני המשתתפים שלל האמצעים אותם רכשה העירייה להנגשת החוף והנאת התושבים

לההפנינג שיתקיים ביום שישי ה 1.7.22 ברחבת המחוללים הסמוכה לחוף הנגיש בחוף זמיר, הוזמנו ילדים, בני נוער ומבוגרים עם מוגבלות לחגוג את תחילת הקיץ יחד עם משפחותיהם.

האירוע יתקיים ביוזמת המרכז לחיים עצמאיים והמרכז למשפחות מיוחדות במנהל הרווחה של עיריית חיפה בשיתוף עם אגף החופים העירוני.

ההפנינג יכלול תצוגה של היחידות השונות של משטרת ישראל, סדנת להטוטנות וסדנת בועות סבון, משחקי ים, היכרות עם השירותים הקהילתיים אותם הקימה בשנים האחרונות עיריית חיפה למען אנשים עם מוגבלות ומשפחות מיוחדות.

מצילי אגף החופים יציגו בפני המשתתפים ציוד עזר אותו רכשה העירייה עבור אנשים המתקשים בניידות ויסייעו לבאים לעשות שימוש בציוד ולהתרחץ בים.

נציגי עמותת "אתגרים" הפועלת לשילוב אנשים עם מוגבלות בפעילויות ספורט מסוגים שונים ונציגי עמותת "רואים את האופק בים" הפועלת להנגשת הים, הספורט הימי וגלישת גלים יציגו את פעילותיהן ויקיימו הפעלות במגוון פעילויות ספורט הפתוחות כיום גם עבור אוכלוסיית הנכים.

ענת בן צבי מנהלת מחלקת שיקום במנהל הרווחה: "ההפנינג נועד להיות יום שכולו כייף והנאה עבור משפחות, שבחיי היום יום עסוקות בהתמודדויות מורכבות. כמו כמו כן נועד לחשוף את המשפחות לשני השירותים החדשים שנפתחו עבורם במנהל הרווחה של עיריית חיפה: המרכז לחיים עצמאיים , שמציע מגוון הכשרות ופעילויות לשילוב האדם עם המוגבלות בחברה ובקהילה, והמרכז למשפחה המציע פעילויות פנאי והעצמה לכל חברי המשפחה העוטפים את הילד עם המוגבלות.

מנהל אגף החופים חיליק אמסלם: במהלך השנים האחרונות השקיעה העירייה משאבים ומאמצים רבים בהנגשת חופי הרחצה על מנת להבטיח כי כל תושבי העיר יוכלו להינות מהמשאב היפה והחשוב של חיפה. במסגרת זו הוסדרו מקומות חניה, הותאמו מבני השרותים והמלתחות, נרכשו כסאות מונגשים המאפשרים כניסה עצמאית לים, נפרסו שבילי גישה לקו המים, הונגשו סככות צל ועוד.

ההשתתפות בהפנינג חינם:
לרישום https://docs.google.com/forms/d/1r_jD729UJaVNk_y4X5-pFKHheCRWVMCBGY0T5JAagKc/viewform?edit_requested=true

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.