הוא רכש עבורה מרצדס ספורט, טבעת יהלומים בשווי עשרות אלפי שקלים והעביר לה מידי חודש עשרות אלפי שקלים למחייה

פרופ' למשפטים ועורכת דין ידועה מאותו משרד, ניהלו קשר רומנטי במשך שנים. עכשיו הפרופסור חזר לאשתו והוא מבקש את כל המתנות שרכש למאהבת בחזרה. "זה ניתן לה בהשאלה… והיא יודעת את זה"

הסיפור שלנו הפעם הוא מסוג הסיפורים שמתרחשים לעיתים קרובים כשגבר נשוי מנהל רומן עם אישה נשואה והקשר מתפתח ובמהלכו מעניק המאהב למאהבת שלו מתנות יקרות ערך. אלא שהפעם מדובר במתנות וכספים בשווי של כשני מיליון שקלים שהועברו במשך שלוש שנים, עד שהפרופסור החליט לחזור לאשתו.

מדובר באדם אמיד מאד שבמסגרת עבודתו הוא משתכר למעלה מ-200 אלף שקלים לחודש ממקורות שונים בעולם המשפט לרבות מהתחום האקדמי. לפני כשלוש שנים נוצר קשר עם אחת העובדות הבכירות שלו במשרד, אף היא נשואה, והקשר הלך והתהדק.

באמצעות עורכת הדין שרין סולן מגולל הפרופ' לפרטי פרטים את כמות המתנות שנתן למאהבת ממשרדו. לדבריו במשך שנים עבר סוג של סחיטה באיומים, השפלות ודרישות מופרזות לכספים. עוד הוא טוען כי כשרכש עבורה את המרצדס רשם אותה על שמה, אבל היה ברור שזה בהשאלה. כך גם לגבי טבעת היהלומים המיוחדת שלדבריו היא בכלל שייכת לאשתו.

הקרע ביחסים החל כשסירב לרכוש עבורה בית וסירב להעמיד לרשותה הקצבה חודשית של 15 אלף שקלים כל חודש. היא החליטה לנקום וחשפה לפרטי פרטים את הקשר שלו בפני אשתו. הפרופ' סירב כי לדבריו רצה לחזור לאשתו, שהסכימה לקבל אותו, לפני ששמעה על מעלליו עם המאהבת וסכומי הכסף והמתנות שהעביר לה.

המאהבת לעומת זה טוענת להגנתה כי היא לא נוקמת, אבל התגרשה מבעלה כדי למסד את הקשר עם הפרופ' שהיה אהבתה הגדולה ביותר. "הכסף לא היה מאיץ לשום דבר. הוא זה שדאג לדחוף לי כל שני וחמישי מתנות כדי שאסכים להיות איתו".

עו"ד סולן טוענת, כי כל מה שניתן למאהבת, ניתן לה בהשאלה לרבות הכסף שהיה ברור כי מדובר בהלוואה. "היא משתכרת יפה מאד, היא עובדת במשרדי ואני יודע שהיא מסוגלת והיא צריכה להחזיר את כל מה שקיבלה ממני", אמר. הפרופ' והמאהבת החלו בהליך של ישוב סכסוך. במידה וזה לא יעלה יפה, צפויה לנו דרמה גדולה בבית המשפט למשפחה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. אורית

    ממתי מתנות ניתנות בהשאלה?? ואיפה זה כתוב שהכסף הוא הלוואה?.. אני מניחה שאם זההכתוב באיזה מקום לא תהיהה לפרופסור בעייה , אבל אם הוא, כפרופסור למשפטים לא טרח לכתוב את זה בשום מקום, כנראה שלא היתה כוונה כזאת מראש וזו צצה רק כשאשתו גילתה והחלה לרדת לחייו…

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.