יום כיף למבקרי מרכז היום של בית האבות הספרדי

חוזרים לשגרת הטיולים אחרי שנת הקורונה –מבקרי מרכז יום ספרדי יצאו לטיול מושקע בבת גלים , נהנו מהטיילת היפה של השכונה הוותיקה וקינחו בארוחת גורמה במסעדת דגים

עוד טיול מהנה של מרכז היום – והפעם לבת גלים

חוזרים לשגרת הטיולים אחרי שנת הקורונה –מבקרי מרכז יום ספרדי יצאו לטיול מושקע בבת גלים ,  נהנו מהטיילת היפה של השכונה הוותיקה וקינחו בארוחת גורמה במסעדת דגים

לפעמים המקומות היפים ביותר והמעניינים ביותר נמצאים ממש לידנו. שכונת בת גלים ובפרט הטיילת מעוררת ההשראה שלה היא דוגמה מצוינת – ויעידו על כך מבקרי מרכז היום ואנשי הצוות, שזכו ליום כיף בשכונה הנושקת לים.

הטיול המהנה החל בהליכה נינוחה לאורך הטיילת כשברקע רחש הגלים והנוף מרחיב הנשימה של הכרמל מצד אחד והים מצד שני. לאחר מכן הקשיבו המטיילים להרצאה של הוועד המקומי , הועברה ע"י המדריכה המקסימה טניה אוקראינסקי . סיפרה על ההיסטוריה המרתקת של השכונה שהוקמה לפני כ-100 שנים על-פי עקרונות עיר הגנים – גישה שעודדה השארת שטחים פתוחים במרחבים האורבנים כדי לשלב את תועלות העיר עם יתרונות הכפר.

גולת הכותרת של יום הכיף הייתה ארוחת הגורמה שהוגשה למבקרי מרכז היום ולצוות במסעדת "מוסה" – מסעדה השוכנת ממש על קו החוף, בתחילת הטיילת, ומנצלת את הדגים המקומיים הטריים לטובת מאכלים מסורתיים עם טעם של פעם. בזמן הארוחה המושקעת התקיימה במסעדה הופעה של הזמר שוקי, וכל מבקרי מרכז היום הצטרפו לשירה. חלקם אף הפכו את חלל המסעדה לרחבת ריקודים, והשמחה הייתה רבה.

אחרי התקופה הלא פשוטה של הקורונה, האפשרות לטייל ברחבי ישראל לא מובנת מאליה – וכל המבקרים הודו לצוות מכל הלב על האירוע המלבב.

צוות מרכז יום שם דגש גם על חשיבות  יציאה לטיולים והצגות אל מחוץ לכתלי מרכז היום, ומבטיח כי במהלך השנה ייצאו לעוד טיולים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.