הבעל דורש לצאת ללונדון להיפרד מהמלכה

משפחת סולן. צילום אולגה סולן

האישה: "בעלי מתכנן להבריח נכסים לחו"ל ואני רוצה למנוע זאת". הבעל: "מגיע לי להיפרד מהמלכה היא בכל זאת היתה בחיים שלנו כל השנים האלה".

אם הסיפור שלפנינו לא היה בנפשם של שני בני זוג, אפשר היה להסתכל עליו כעל סוג של בדיחה. מדובר בבני זוג הנשואים כבר 12 שנים ולהם שני ילדים. עד לפני שנתיים הם ניהלו אורח חיים רגיל ובריא כהגדרת האישה, ואז היא תפסה אותו בוגד בה. היא סלחה, הוא חזר הביתה והחיים התנהלו כרגיל.

באמצעות עורכי הדין שרין ומורן סולן טוען הבעל איש הייטק, כי צו עיכוב היציאה מהארץ הוא סוג של מהלך נקמני שאין לו על מה להסתמך. האישה, מורה לאזרחות במקצועה, טענה כי בעלה יכול ביציאות התכופות שלו לחו"ל לצאת עם המאהבת שלו ולחיות חיים ראוותניים על חשבון הקופה המשותפת. "בעלי מתכנן להבריח נכסים לחו"ל ואני רוצה למנוע זאת", היא הוסיפה.

לאחרונה הבהיר הבעל  לאשתו כי בדעתו לצאת באופן מידי לחו"ל כדי להיפרד כמו רבים בעולם מהמלכה אליזבת. "מגיע לי להיפרד מהמלכה היא בכל זאת היתה בחיים שלנו כל השנים האלה… וגם באותה הזמנות לראות כדורגל".

עו"ד סולן הדגישה בבקשה לעיון מחדש לביטול הצו כי אין חשש שהוא לא יחזור ולכן יש לבטל את הצו. "הוא מוכן להביא אנשים שיהיו ערבים לשובו ארצה".

האישה תחזור ותטען כי בעלה בוגד סידרתי הוא יכול להישאר בחו"ל ולהותיר אותה עגונה. בית המשפט יצטרך לפסוק בבקשה של הבעל שטוען כי הוא מעונין לצפות גם במשחק כדורגל וגם להיפרד מהמלכה ואשתו לא יכולה למנוע זאת.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.