האישה טענה: הבעל אלים, בית המשפט אסר עליו לקחת את הילדים בחג

עורכי הדין סרין וגדלי סולן. צילום אולגה סולן
צילום אולגה סולן

הבעל הכיר את המאהבת במקום העבודה, עבר להתגורר איתה בדירה שכורה אבל זכה להפתעה בערב החג

בני הזוג נשואים כבר 15 שנים, שניהם פונקציונרים בחברות הייטק. הבעל בכיר מאד ושכרו השנתי מגיע לשבע ספרות. האישה לעומת זה גם היא בהייטק אבל בכירה פחות. יחד הם השתכרו יפה מאד והצליחו לפרנס את עצמם ושלושת ילדיהם ברמה גבוהה.

הבעל הכיר את המאהבת שלו בעבודה. הם ניהלו ביניהם קשר ארוך שבסופו של דבר הפך לקשר זוגי והשניים שכרו דירה באחד ממגדלי היוקרה בעיר. אחרי שהקשר הפך לגלוי ורשמי, הבעל החליט באמצעות עורכי הדין שרין ומורן סולן לבקש גט ומשמורת משותפת על הילדים. האישה הבינה שעולמה חרב עליה והחליטה להתנגד.

לפני ראש השנה הוא ביקש מאשתו ששלושת הילדים יחגגו את החג אצלו יחד עם חברתו ויכירו אותה. האישה התנגדה. היא פנתה לבית המשפט וביקשה צו הגנה שיאסור על בעלה לקחת את הילדים. היא טענה בבית המשפט, שבעלה אלים. עורכת הדין סולן טענה בתגובה כי, "לא יעלה על הדעת שטענה שאין לה שום יסוד תדון בבית המשפט ויותר מזה קשה לקבל, כי בגלל הטענה הזו קיבלה האישה את הצו שמנע מהילדים להיות עם אביהם".

הבעל טען "אשתי פשוט לא רוצה שהם יכירו את חברתי החדשה לחיים והמציאה עלי שאני אלים. מעולם לא הייתי אלים, לא פיזית ולא בשום צורה אחרת". הבעל אמר עוד כי אם זה לא יקרה בחג הזה זה יקרה מתישהו והם יכירו את בת הזוג שלי כי "זו זכותם וזכותי".

כאמור האישה תצטרך להוכיח בימים הקרובים כי לטענה שלה שהוא אלים יש על מה להסתמך, אחרת קיימת אפשרות שהצו יבוטל ושום דבר לא ימנע ממנו להביא את ילדיו הקטינים אליו על פי חלוקה הוגנת ומקובלת.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.