תרם בהיחבא 5000 ₪ לקמפיין ההגנה המשפטית של ביבי ויפגוש את אשתו ברבנות

עו"ד שרין ומורן סולן
עו"ד שרין ומורן סולן. צילום יח"צ

הבעל: "אשתי ביביסטית יותר גודלה ממני ודיברנו על זה לפני והיא אפילו הביעה התלהבות"

לפני 25 שנים התפקדו בני הזוג יחד לליכוד. האישה אפילו הגיעה למצב שהפכה לחברת מרכז הליכוד, אבל פרשה אחרי שהביאה לעולם שלושה ילדים. היא לא פרשה מתמיכתה הבלתי מסויגת בביבי. "אלוהים שומר על הילדים שלי…" נהגה לומר על ביבי.

לפני יומיים הגיעה האישה הצעירה באמצע שנות הארבעים לחייה וביקשה מעו"ד שרין סולן הסברים מה עליה לעשות כדי להתגרש. "אני יודעת שאת מופתעת ואת מכירה אותי ואת הקשר עם בעלי לאורך השנים, אבל הוא פועל בלא מעט מקרים מאחרי גבי, אבל הקש שבר את גב הגמל היה ההחלטה שלו לתרום 5000 ש"ח לקמפיין ההגנה המשפטית של ביבי ולא להגיד לי".

עו"ד סולן הבהירה כי יהיה קשה לטעון לגט וכתובה בנימוק הזה. "מדובר בפסיכולוג ידוע בעל שם שיוכל להוכיח בקלות כי שניכם תמכתם בביבי בצורה קיצונית", הסבירה עורכת הדין ללקוחה שלה. ואז ציינה האישה כי כבר שנים בעלה והיא לא בקשר זוגי אמיתי והוא מנהל זוגיות פתוחה שלא בהסכמתי אבל, היה ברור לו שאני מבינה. "למשל אני מבינה בדיוק מדוע הוא פעם בשבוע לא חוזר ללון בבית. הנימוק שלו כאילו מדובר בעבודה הוא בלתי מתקבל על הדעת שכן הקליניקה שלו היא ליד הבית שלנו ושם ורק שם הוא עובד".

האישה טוענת כי בשנים האחרונות לא מעט כספים יוצאים מהחשבון וההחלטה שלו לתרום לביבי מאחרי גבה היא סוג של אמירה שהוא לא סופר אותה. הבעל טוען להגנתו: "אשתי ביביסטית יותר גדולה ממני ודיברנו על זה לפני והיא אפילו הביעה התלהבות וחשבתי שהיא תשמח. לא הסתרתי ממנה תרמתי בגלוי". עו"ד סולן והלקוחה קבעו להיפגש השבוע פעם נוספת. "אני רוצה לראות שלא מדובר כאן במריבה קטנה בטרם נתחיל בהליך כלשהו לפירוק נישואין", הסבירה סולן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.