שר התרבות והספורט לשעבר ח"כ חילי טרופר: "חיפה צריכה את אביהו האן והירוקים בהנהגה ובהובלה שלה"

אביהו האן מועמד הירוקים - כחול לבן לראשות העיר חיפה חה"כ לשעבר חילי טרופר
אביהו האן מועמד הירוקים - כחול לבן לראשות העיר חיפה חה"כ לשעבר חילי טרופר

אביהו האן, מועמד הירוקים – כחול לבן לראשות העיר אירח היום בחיפה את שר התרבות והספורט לשעבר ח"כ חילי טרופר מכחול לבן, במפגש עם עשרות פעילים ותושבים במטה הירוקים – כחול לבן בחיפה

שר התרבות והספורט לשעבר ח"כ חילי טרופר אמר במפגש: "העיר הזאת צריכה את אביהו האן והירוקים בהנהגה ובהובלה שלה. בשנים האחרונות חיפה לא נמצאת על המגרש הלאומי ולא על שולחן מקבלי ההחלטות, את זה חייבים לשנות ואני בטוח שהאן והירוקים יעלו את חיפה על המגרש.
אין לחיפה הנהגה עירונית שעובדת מול השלטון המרכזי, שיוזמת, ולכן צריכה להבחר פה הנהגה אמיתית. אני מקווה שאביהו האן יוביל את העיר הזאת עם הירוקים – כחול לבן ובהמשך עם בחירתו של בני גנץ לראשות הממשלה ניתן יהיה ליצור שיתופי פעולה משמעותיים לטובת כל תושבי חיפה.
חשוב לומר שהחיבור בין כחול לבן והירוקים של חיפה בראשות אביהו האן הוא חיבור עמוק ומשמעותי של שנים ארוכות ולא נוצר רק לצרכי הבחירות הקרבות. הבשורה שכחול לבן מנסה להביא ברמה הלאומית והירוקים פה בחיפה היא של חיבורים, שותפויות, בריתות בין מתונים וליברליות כתפישת עולם. שיתוף הפעולה ארוך הטווח הזה ומימושו יהיה לטובת כולנו ולטובת כל תושבי חיפה".

אביהו האן מועמד הירוקים – כחול לבן לראשות העיר חיפה השיב לחה"כ טרופר: "לטובת חיפה, אני מקווה שתחזרו מהר לשולחן הממשלה. התחברנו לבני גנץ לפני שנים רבות ולא רק לפני הבחירות, ואנחנו רואים בו מנהיג לאומי. זהו חיבור ערכי, אנחנו חולקים ערכים זהים של דמוקרטיה, ליברליות וערכים שחשובים לישראל ולחיפה.
אני רואה ערך חשוב לעיר חיפה בקשר שלנו עם כחול לבן, וכשבני גנץ יהיה ראש ממשלת ישראל נוכל לרתום את כחול לבן והמחנה הממלכתי לטובת חיפה, להביא לפה תקציבים ופרויקטים, כדי להפוך את חיפה לעיר משגשגת וטובה לתושביה.
להבדיל מראש העיר הנוכחית קליש, שלא הביאה לחיפה תקציבים מהממשלה ב 5 השנים האחרונות, אני וסיעת הירוקים – כחול לבן נשנה זאת, נהפוך את חיפה לעיר שממשלת ישראל משקיעה בה משאבים רבים לטובת כל תושביה".

עוד לפני כן, שניהם הוזמנו להשתתף בטקס מרגש בו הוענקו תעודות לגמלאי הטכניון שהגיעו לגבורות (גיל 80), אותו אירגן גיורא חרלופוביץ יו"ר ועד גמלאי הטכניון. חה"כ טרופר התרגש מאוד לפגוש בין מקבלי התעודות אדם שזכה לעבוד עם אלברט איינשטיין.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.