עמותת 'הגל שלי' מגיעה לנהריה

עמותת 'הגל שלי' מגיעה לנהריה
צילום: עיריית נהריה

העמותה הוקמה מתוך האמונה כי דרך התנסות מעצבת עם איתני הים והגלים, בתהליך ייחודי ומובנה, זוכים בני הנוער בחוויית הצלחה משמעותית שמאפשרת להם התמודדות עם אתגרי החיים. בישיבה שהתקיימה בין הנהלת עיריית נהריה לנציגי העמותה הוחלט כי הפעילות בעיר תחל כבר בקרוב!

עוד בשורה חינוכית חשובה בנהריה! בתום פגישת עבודה מוצלחת של הנהלת העירייה, מינהל החינוך ונציגי עמותת 'הגל שלי', סוכם כי בקרוב תחל פעילות של העמותה בעיר. מדובר בעמותה שהוקמה לפני כעשור ושמה לה למטרה להעניק הזדמנות אמיתית לנערים ונערות 'לעלות על הגל' ולהצליח בחיים דרך התמודדות מעצבת עם איתני הים באמצעות גלישת גלים.

צוות ההדרכה מורכב מאנשי חינוך וים מעוררי השראה שנבחרו בקפידה ועוברים הכשרות ייעודיות, מטובי המרצים והמלווים בארץ ומאמינים כי 'כמו בים- ככה בחיים' ניתן לתת לבני הנוער כלים תוך בניית תהליך ייחודי ומובנה שמשלב חוויה מעצימה שחושפת את הכוחות הפנימיים הגלומים בהם, כך שיהווה קרש קפיצה עבורם להצלחות רבות בחיים.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "בנהריה הכל מתחיל בחינוך. זו איננה סיסמה ואנחנו פועלים כל העת להכנסת תוכניות מגוונות שנותנות מענה באופן ייחודי ומותאם לאוכלוסיות שונות. יש לנו בנהריה את הים שמהווה משאב מרכזי וחשוב בעיר שלנו ואני מברך על הגעתה של העמותה החשובה הזו אלינו לעיר".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.