עיריית נוף הגליל מימנה נופש מפנק לניצולי שואה

אגף שירותי הרווחה בעירייה ארגן  שלושה ימי נופש במלון אואזיס בים המלח על חשבון העירייה לטובת ניצולי שואה המתגוררים בעיר. "אין מי שמגיע לו יותר מהם" הסביר ראש העיר, רונן פלוט

אוטובוס הטיולים שעשה את דרכו מנוף הגליל לים המלח נראה מבחוץ כמו עוד קבוצה של נופשים בדרך לחופשה מאורגנת בעיצומו של הקיץ, אולם מבפנים התמונה נראתה יוצאת דופן . כל יושבי האוטובוס היו אנשים מבוגרים שחצו את גיל 80 עם מכנה משותף אחד – כולם שורדי שואה, חלקם עם מספר על היד אשר הנופש הזה הוא הראשון שחוו בכל חייהם. "כשהגיעה אלי העובדת הסוציאלית וסיפרה על נופש בבית מלון חשבתי שהיא צוחקת. מאיפה לי כסף לבית מלון? אמרתי  אבל היא אמרה לא לדאוג, הכל על חשבון העירייה " סיפרה חנה וייברג, בת  84 .

עו"ס סיגלית חונן שארגנה את שלוש ימי החופשה אומרת כי לא היה קל לשכנע את שורדי השואה לצאת לנופש למרות שלא נתבקשו לשלם כסף למעט סכום סמלי של 100 שקלים : " האוטובוס, הארוחות בפנסיון מלא, התכנית האומנותית והחדרים במלון – הכל מומן על ידי העירייה במסגרת תכנית סיוע מיוחדת שמפעיל אגף שירותי הרווחה בהנהלתה של איריס בורמיל" סיפרה עו"ס סיגלית חונן וציינה כי הנופש הוא חלק ממגוון רחב של פעילויות אותם המדור לאזרחים ותיקים באגף הרווחה עורך לטובת ניצולי שואה.  ראש העיר רונן פלוט ברך על היוזמה ואמר: "תחוש סיפוק והרגשות אדירה הייתה לראות את שורדי השואה של נוף הגליל נופשים במלון יוקרתי בים המלח, כיף לראות אותם שמחים , מחייכים, נהנים ובעיקר מרגישים את החום והאהבה של נוף הגליל" 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.