עיריית נוף הגליל הציבה מתקנים לחיטוי ידיים בכל בתי הספר וגני הילדים. המטרה: לעודד שמירה על היגיינה כאמצעי למניעת הידבקות בקורונה

צילום עירית נוף הגליל

המטרה: לעודד שמירה על היגיינה כאמצעי למניעת הידבקות בקורונה

עיריית נוף הגליל נטלה יוזמה במאמצים למניעת התפשטות הקורונה: ראש העיר, רונן פלוט, הנחה ביום חמישי שעבר את צוותי העירייה להציב מתקנים לחיטוי ידיים בכל מוסדות החינוך בעיר וכן במוסדות העירייה וגופי הסמך שמופעלים על ידה. המתקנים אינם תחליף לפעולת שטיפת הידיים עם מים וסבון, אך יש בהם כדי לעודד שמירה על היגיינה בכניסה למוסדות השונים.

המתקנים וחומר החיטוי נרכשו על ידי החברה הכלכלית בניהולו של שמעון גלרון וסופקו לעובדי התחזוקה בבתי הספר לצורך התקנתם. כמו כן רכשה העירייה מלאי גדול של חומר חיטוי למילוי ובאמצעות מנהלת האגף להגנת הסביבה, תניא מקרוב, התקינה דף הסבר ליד כל עמדת חיטוי. 

יצוין כי ראש העיר פלוט כינס ביום חמישי שעבר ישיבת מטה מיוחדת לטובת ההיערכות קורונה במסגרתה הטיל על מנכ"לית העירייה, חוה בכר, להוביל את הצוותים המקצועיים למוכנות מלאה לכל תרחיש.  "בנינו צוות מקצועי מיוחד שיהיה אמון לספק לתושבים את מכלול השירותים המיוחדים בתקופת הקורונה", מסרה מנכ"לית העירייה בכר, וציינה כי בנוסף הוקם צוות מיוחד שתפקידו לשאול לשלומם של התושבים השוהים בבידוד ולהציע להם סיוע במידת הצורך.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.