משה מנו איש הספנות, המלונאות והנדל"ן נכנס לתחום הדיור מוגן רכש את תאגיד "אוונגרד רזידנס" – בית דיור מוגן יוקרתי בחיפה

קרדיט צילום: יובל פלג- מ.ל.ת אתר אוונגרד רזידנס https://av-re.co.il
קרדיט צילום: יובל פלג- מ.ל.ת אתר אוונגרד רזידנס https://av-re.co.il

משה מנו, הבעלים של קבוצת מנו ספנות ומנו אחזקות, מרחיב את תחומי פעילותו ונכנס לענף ה"דיור המוגן", ברכישת "אוונגרד רזידנס", מתחם דיור מוגן יוקרתי בחיפה.
מתחם "אוונגרד רזידנס" , ייחודי בנוף החיפאי, נבנה מחדש לפני ארבע שנים וכולל מבנה היסטורי של מלון "לב הכרמל" בסגנון "באוהאוס”, שנועד לשימור במרומי הכרמל. המבנה שוחזר ושופץ בעזרת מומחים לשחזור מבנים, תוך שמירה על המבנה הישן עם עיצוב עכשווי. בצמוד אליו תוך שילוב מקסימאלי נבנה בניין חדיש, הכולל 8 קומות (כולל קומת קרקע וקומת גג) וכן 7 קומות תת קרקעיות מתוכן 4 חניה עם 90 מקומות. בריכה מפוארת, חדר אוכל, אולמות לפעילות חברתית ותרבותית, חדר כושר, ספא ועוד.
במתחם שהפך ל"פנינה ארכיטקטונית" כ-100 דירות פאר (דירות פנטהאוז, דירות בגדלים שונים של 2-4 חדרים) שעוצבו בסטנדרט גבוה מאוד, מרוצפות בשיש יוקרתי, כל דירה כוללת מטבח עם אבזור יוקרתי, מרפסות מרווחות ואבזרי בטיחות.
הדיירים ב"אוונגרד רזידנס", השוכן בכיכר היינריך היינה בחיפה, נהנים משירותי ניקיון, מיזוג וחימום מרכזי, החזקה, פעילויות מגוונות ועוד. מסביב לבניין, גן "בוטני", מרהיב עם עצים עתיקים, שטחים ציבוריים ירוקים ובסמוך גן ציבורי (גן שמואל) עם פינות ישיבה ועוד. מחדרי המתחם, נשקף נוף מרהיב של העיר חיפה וחופי הים שלה.
מקומו של המתחם ברחוב שקט, סמוך לציר מוריה עם נגישות למרכז הכרמל, האודיטוריום של חיפה, מרכזי תרבות, בילוי ופנאי. בנקים, דואר, בתי קפה וגן ציבורי מטופח.
משה מנו, הבעלים של קבוצת מנו ספנות, שבבעלותה וניהולה אוניות מטען ואוניות נוסעים ובנוסף משמשת כסוכנת כללית של חברות ספנות גדולות בעולם, התפרס בשנים האחרונות גם לתחומי המלונאות, כשרכש מלונות בארץ ובחו"ל. לתחומי הנדל"ן כשרכש מבני משרדים להשכרה והשקיע בחברות טכנולוגיות שונות.
תחום הדיור המוגן הפך בשנים האחרונות עם עליית תוחלת החיים, לענף מבוקש. הרכישה הזאת, של מקום יוקרתי ביותר, שאין לו אח ורע בצפון והוא בין המובילים בארץ, היתה עבור משה מנו הזדמנות להיכנס לתחום הדיור היוקרתי לגיל השלישי. מקורביו מציינים כי בעתיד הלא רחוק הוא ישקיע עוד בדיור מוגן במקומות נוספים בארץ.
לדברי אנשי קבוצת "מנו ספנות" שבעקבות הרכישה יתפעלו את המקום בסטנדרט גבוה, כיאה למסורת של החברה, "המתחם שנרכש עונה על הצורך בהתמקדות בדיור איכותי ויוקרתי לאוכלוסייה המבוגרת באזור חיפה הקריות והצפון. "אוונגרד רזידנס" ייחודי בתחומו בזכות מיקומו, דירות מפוארות עם הנוף המרהיב, יכולתם של הדיירים להנות מסביבה נוחה, אווירה תרבותית, פעילות חברתית, בצד היכולת להמשיך בחיים עצמאיים מלאים ומגוונים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.