לומדים על יבש

צילומים מפעילות צוותי התפעול בימים האחרונים. קרדיט צילום: דוברות עיריית חיפה
צילומים מפעילות צוותי התפעול בימים האחרונים. קרדיט צילום: דוברות עיריית חיפה

הודות לתגובתם המהירה של צוותי הכוננות של עיריית חיפה, נפתחו הבוקר כל בתי-הספר וגני הילדים ללמידה סדירה

עשרות צוותי כוננות של מינהל התפעול פעלו במהלך הימים האחרונים, על מנת לטפל בנזקים הרבים שנגרמו כתוצאה מכמויות הגשמים החריגות שירדו בחיפה מאז השבוע שעבר.

הצוותים, בהם צוותי ניקוז, גינון ואחרים, פעלו בשטח לאורך כל שעות היממה על מנת לתת מענה לכלל הצרכים שעלו בפניות שהתקבלו במוקד. בין היתר, עסקו הצוותים בניקוי קולטני ניקוז, בפינוי סחף, בסגירת מכסי ביוב ועוד. לצורך הטיפול נעזרו הצוותים בכלים מכניים הנדסיים שונים, כגון: טרקטורים, מנופים, מטאטאי כביש וביוביות.

כמו כן, צוותים של אגף האכיפה סייעו אף הם בהגשת עזרה לתושבים, שסביבת בתיהם הוצפה במים ועקב כך התקשו להיכנס ולצאת מבתיהם. כמו כן סייעו הפקחים בפינוי רחובות וצירי תנועה אשר נחסמו כתוצאה מסחף, תאונות דרכים, נפילות עצים, וכן בחילוץ אנשים מרכבים שנתקעו בהצפות.

נזקי הגשמים לא פסחו גם על מבני החינוך בעיר ועל כן צוותי אחזקה מתוגברים של מינהל החינוך פעלו החל מאתמול ובשעות הלילה לטיפול בנזקים שגרמו הגשמים העזים, שפגעו בתשתיות המבנים. במסגרת העבודות בוצעה הסרת סכנות שנוצרו כתוצאה מסחף, פתיחת צירי גישה, פתיחת סתימות ומרזבים מהסחף, שאיבת מים מאולמות ומחצרות וכדומה. הודות לתגובה המהירה, נפתחו הבוקר כל בתי הספר וגני הילדים ללמידה סדירה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.