להקת שלוה בערב התרמה מיוחד של עמותת בית לחיים בקהילה

האירוע שיתקיים ביום ראשון הקרוב בפארק המעיין בכפר תבור וכל הכנסותיו קודש להקמת בתים נוספים בקהילה יגיע לשיאו במופע מיוחד במינו של להקת שלוה. עמותת בית לחיים מפעילה בתים לאוכלוסייה בוגרת עם צרכים מיוחדים תוך שילוב מלא בקהילת היישוב. כיום המיזם פעיל ביישובים מצפה נטופה, כפר קיש ולביא והוא נותן מענה לאוכלוסייה הדתית והחילונית. יחודו של המיזם הוא בשילוב הדיירים בקהילה והוא מקבל ביטוי באינטרקציה שוטפת דוגמת אירוח הדיירים על-יד משפחות היישוב, פעילויות חברתיות עם בני הנוער והגמלאים, התנדבות בתחומים שונים, השתתפות הדיירים בחגי ישראל ועוד.
 העמותה פועלת בליווי מ.א הגליל התחתון אשר שמה לה למטרה לקדם את שילוב אוכלוסיית בעלי המוגבלויות בקהילה וזאת באמצעות פעולות נוספות דוגמת הקמת היישוב 'שיבולת' שהוא היישוב הראשון בארץ ובעולם אשר בהגדרתו מיועד לקיים תמהיל אוכלוסיה משולב ביחס של לפחות 1 ל-4 בתים בהם יתגוררו בעלי צרכים מיוחדים. הקמת היישוב כבר אושרה בהחלטת ממשלה ובימים אלו פועלים במועצה בסיוע החטיבה להתיישבות להקמת המחנה הקדמי של היישוב, דוגמה טובה לאחת ממטרות היישוב אומר סגן ראש המועצה אופיר שיק היא "כשילד רואה את ברחוב את השכן האוטיסט שלו עם נזלת הוא מנגב לו את האף באופן מיידי בלי להתבלבל בכלל".
המועצה משקיעה עוד משאבים רבים בקידום תחום זה דוגמת קיומה של קייטנת כנפיים לחינוך המיוחד, תקצוב ראוי לחינוך המיוחד במהלך שנת הלימודים ועוד. ראש המועצה ניצן פלג, שבעצמו עבר שיקום פיזי ארוך לאחר פציעה צבאית אמר כי "רק שילוב והטמעה בתוך הקהילה יכולים להסיר את החסמים ולהוריד את החומה המפרידה בין האוכלוסייה הכללית לזו בעלת הצרכים המיוחדים". לכם רק נותר לפתוח את הלב ואת הכיס ולהגיע לערב ההתרמה המיוחד שיתקיים בפארק המעיין בכפר תבור ביום ראשון 22.9 – כרטיסים באתר מ.א הגליל התחתון או חפשו 'בית לחיים' באתר JGIVE או כנסו לקישור.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.