והעיר צפת צהלה ושמחה- עיריית צפת קיימה אירועים נרחבים לציון יום שחרור צפת בהשתתפות אלפי תושבים!

 

בעיריית צפת יצרו תוכנית ענפה לציון יום שחרור צפת, הכוללת מספר רב של אירועים ורגעי שיא מרגשים בכל רחבי העיר צפת ומסכמים את יום שחרור צפת ה-71 כהצלחה כבירה!.

 

אירועי יום שחרור צפת נפתחו בערב בטקס חגיגי בו נשא דברים מרגשים במיוחד מאיר המאירי מוותיקי העיר והלוחמים על שחרור לפני 71 שנים. כמו כן הוענקו אותות יקיר העיר לשלושה תושביםדבורה המאירי, יעקוב דהן ויצחק ורד שנבחרו על ידי וועדה מיוחדת.

 

לאחר מכן התקיים מופע מיוחד של יהורם גאון לעניי מעל ל -1000 תושבים כאשר בעיריית צפת הציבו מסך מיוחד מחוץ לבית יגאל אלון לרווחת התושבים שלא הצליחו לתפוס מקום בתוך ההיכל.

 

למחרת, ביום שחרור צפת התקיימה פעילות במוסדות החינוך ולאחר מכן פעילות ענפה ברחבי העיר העתיקה. תלמידי בתי הספר צבעו את העיר בדגלי ישראל והעיר צפת, שירה, ריקודים וצפת לבשה חג.

 

בשעות הצהריים המוקדמות התקיימה הצגה מיוחדת לתלמידי בתי הספר ואילו אחר הצהריים קיימה עיריית צפת פעילות לכל המשפחה וללא עלות עם מתנפחים, משחקי רצפה, דוכני מזון, מוסיקה וכדומה, בפעילות זו השתתפו מאות משפחות מהעיר צפת. ראוי לציין כי מתקנים אלו יוצבו במהלך הקיץ הקרוב בשכונות השונות ברחבי העיר ויאפשרו לילדי צפת להנות מאטרקציות ופעילויות עד הבית.

 

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "יום שחרור צפת הוא יום חשוב ומשמעותי בלוח השנה והגיע הזמן שהעיר צפת תציין אותו ברוב פאר והדר. שמחתי לראות כמו בכל האירועים שאנו מקיימים בחודשים האחרונים, הענות ענפה של תושבי העיר ואת השתתפותם המעידה על הצימאון לתרבות ופנאי ואנו הופכים את צפת לעיר מרכזית ומשמעותית של תרבות ופנאי. צפת מתחדשת!".

 ניתן להשתמש בצילומים ללא תמורה

צילום: עיריית צפת

 

 

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.