המשטרה הפעילה סוכנת סמויה כבת 17 באזור נהריה, שתועדה בעת שמכרו לה אלכוהול

פוזיציה!
פוזיציה!

המשטרה הפעילה סוכנת סמויה כבת 17 באזור נהריה, שתועדה בעת שמכרו לה אלכוהול בבתי עסק על אף היותה קטינה. בעלי העסקים זומנו לחקירה ושימוע.
במסגרת אכיפה ממוקדת של משטרת ישראל נגד תופעות פשיעה בקרב בני נוער, פועלת המשטרה לאורך כל השנה, באופן סמוי וגלוי, במטרה לחשוף ולמנוע עבירות המסכנות את ביטחונם, לצד מיצוי הדין עם מבצעי העבירה, לרבות בתחום האלכוהול, האלימות והסמים.
בתוך כך, בלשי הימ"ר ב"מחלק נוער חשיפה" הפעילו סוכנת סמויה כבת 17 באזור נהריה, אשר תועדה בעת שבצעה מספר רכישות של אלכוהול בבתי עסק מקומיים, על אף החזות הצעירה וגילה הקטין ומבלי שנדרשה להציג תעודה מזהה *כנדרש בחוק*.
כאמור, לאחר ביצוע העבירה ע"י בתי העסק, שתועדו בעת שמכרו לקטינה אלכוהול במספר הזדמנויות שונות, נכנסו השוטרים עם צו חיפוש, החרימו את מכשיר התיעוד של בתי העסק וזימנו את הבעלים לחקירה לצד שימוע שייערך בהמשך לבחינת צעדים מנהליים בתחום רישוי העסקים.
במשטרה מדגישים כי פעילות זו תימשך בכל מרכזי הבילוי ובתי העסק השונים המוכרים אלכוהול למען בטחון הנוער, בדגש על אכיפה ממוקדת בסופי שבוע ובאירועים הצפויים להיערך בשבוע הקרוב לציון סוף השנה האזרחית וכיו'.
*המסר של משטרת ישראל לכל בעלי הפאבים והפיצוציות חד וברור: מי שימכור אלכוהול לקטינים יעמוד לדין ובית העסק ייסגר בהתאם לסמכויות הרישוי הנמצאות בידינו*
מצ"ב סרטון פעילות הסוכנת: www.dropbox.com/sh/2vf5kng1u5rl6z1/AAANbax0dG0bnh8KT6Ps-LOwa?dl=0&preview=%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%AA+%D7%90%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%94%D7%95%D7%9C+%D7%9C%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%A0%D7%94+%D7%99%D7%9E…

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.