היצירתיות בגיל הזהב אינה יודעת גבול

עורכי הדין סרין וגדלי סולן. צילום אולגה סולן
צילום אולגה סולן

הבעל, בן ה-80 רוצה לנטוש את רעייתו בת ה-76 לטובת אלמנה, הצעירה מאשתו, בשלוש שנים בלבד. "המאהבת של בעלי פשוט לקחה לי אותו מתחת לאף, החוצפנית הזו"

הסיפור המוזר הזה מתרחש לנגד עיננו ממש ולפעמים קשה להאמין לעומק היצרים והיצירתיות במאבקי גירושין גם כשמדובר בגיל הזהב. הבעל בן 80 התאהב באישה אחרת אלמנה, שהיתה חברה של בני הזוג, ונהגה לבקר אותם לא מעט.

באמצעות עורכי הדין שרין ואורן סולן, טוענת האישה הנבגדת שלא תסכים להתגרש כי "המאהבת של בעלי פשוט לקחה לי אותו מתחת לאף החוצפנית הזו". היא מסרבת להתגרש בגיל 76 . היא גם טוענת כי לא מעניין אותה שבעלה אומר כי אהבה שלו אליה נגמרה. "גם אני לא אוהבת אותו אבל אני צריכה אותו בבית איתי", היא אמרה לעורכת הדין שרין סולן ולא אתן לו גט.

הבעל לעומת זה מוכן לוותר, כמעט על כל הרכוש המשותף לרבות הדירה של בני הזוג ובתנאי שאשתו תיתן לו גט. הוא לדבריו רוצה גט כדי להתחתן עם חברתו האלמנה שאיבדה את בעלה לפני שלוש שנים.

עוה"ד סולן טוענים כי האישה לא תסכים לגט ואם היא תסכים בסופו של דבר לסוג של פשרה היא תעמוד על כך שבעלה יתחייב לסייע לה בשלושה ביקורים שבועיים בביתה גם אחרי הגט. כאן נכנסה לסיפור האלמנה וסירבה לסידור שבעלה לעתיד יבקר את אשתו אחרי הגט, שלוש פעמים בשבוע.

עניינם של בני הזוג הועבר בהמלצת בית המשפט ליחידת הסיוע שם תערך פגישה משולשת בין בני הזוג והאלמנה כדי לנסות לשכנע את הצדדים להגיע לסוג של פשרה. עוה"ד סולן טוענת כי "אין הבדל בין גירושין בשנות השלושים, לגירושין בשנות השמונים. היצרים הם אותם יצרים, הדרישות לא שונות וכל הצדדים מרגישים נבגדים גם בגיל הזהב".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.