היחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה סיכלה ערב החג השני ניסיון התנקשות על רקע פלילי של חברי כנופיית פשיעה מאזור הצפון – 6 חשודים נעצרו בעכו וברשותם נתפסו שני אקדחים עם תחמושת, כלי רכב, בקבוק בנזין, מסכות ועוד. מעצרם הוארך אמש בבית משפט השלום בחיפה

תמונת מעצר החשודים. קרדיט: דוברות המשטרה
תמונת מעצר החשודים. קרדיט: דוברות המשטרה

היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז חוף של המשטרה, ממשיכה כל העת במאבקה בפשיעה החמורה ומניעת פגיעה בחיי אדם.

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בימ"ר במסגרת פעילות יזומה בתחום סכסוכי כנופיות פשיעה באזור עכו /נהריה, עלה החשד כי בכוונתם של חברי אחת מכנופיות הפשיעה, להוציא לפועל ניסיון התנקשות בטווח זמן קרוב, ועל כן פעלו בימ"ר להכין תכנית מבצעית שמטרתה לסכל את אותה כוונת התנקשות, לעצור את החשודים ובכך למנוע פגיעה בחיי אדם.

ערב חג פסח השני (ג'), עלה חשד כי בכוונת חברי הכנופיה להוציא אל הפועל את תכניתם. בפעילות מהירה הביאו בלשי הימ"ר למעצר 6 מחברי החולייה העבריינית שעל פי החשד, הייתה בעיצומו של מהלך ביצוע ההתנקשות. במהלך מעצרם של החשודים נתפסו 2 אקדחים ותחמושת, 3 כלי רכב ששמשו אותם לביצוע המעשה מהם אחד חשוד כגנוב, בקבוק בנזין, מסכות וכפפות.

ששת החשודים בגילאי 22-32 תושבי עכו ונהריה, הובאו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז חוף בחשד לניסיון רצח, נשיאת נשק, גניבת רכב, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד. לבקשת המשטרה האריך אמש בית משפט השלום בחיפה את המשך מעצרם של חמישה מהחשודים עד לתאריך 20.4.23. מעצרו של חשוד נוסף הוארך עד לתאריך 18.4.23.

החקירה נמשכת.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.