הבעל: אני חובב ציפורים ולכן הציוד והמשקפות הרבות שרכשת # האישה: בעלי לא חובב ציפורים הוא חובב נשים וסוטה

עו"ד שרין סולן. צילום יח"צ

לפני שמונה חודשים, עברו זוג ממרכז הארץ להתגורר באחד הבניינים הגבוהים והמפוארים באזור. מאז ועד היום לא מפסיק הבעל לרכוש ציוד ראייה מכל הסוגים. לאחרונה רכש טלסקופ לראיית לילה ושורה ארוכה של משקפות ומעמדים.

"מדובר בציוד בעלות של עשרות אלפי שקלים, אבל עם זה הייתי משלימה, הבעיה היא שהוא מקדיש שעות לצפייה לחוף הים ולתוך חדרי שינה של לא מעט משכנינו", טענה אשתו בבקשה שהגישה לצו הרחקה נגד בעלה.הזוג ,באמצע שנות השלושים לחייו נחשב לאמיד ורק לאחרונה רכשו את הפנטהאוז המפואר בקומה ה-21. האישה טוענת באמצעות עורכת הדין שרין סולן כי יתכן והייתה מבליגה על הרכישות הגרנדיוזית של ציוד ומשקפות מסוגים שונים אם  הן היו למטרות הוגנות.

"כסף הוא לא הבעיה שלנו, אבל כששכנות סיפרו לי שבעלי מתרברב מול הבעלים שלהן, כי הוא מבלה שעות במרפסת הענק בהצצה ל'מקומות אסורים' כהגדרתו, הבנתי שהאיש סוטה" טוענת רעייתו. עו"ד סולן טוענת כי הבעל אינו מכחיש כי פיתח לעצמו תחביב מאז רכשו את הפנטהאוז בקומה הגבוהה. "אני חובב ציפורים" הוא טוען להגנתו "וזו הדרך שלי לעקוב אחרי הנדידה וסוגים שונים של ציפורים".

עו"ד סולן טוענת כי הבעל הפך לאובססיבי " נטש את המשפחה ועוסק שעות, ביום ובלילה במשקפות שלו. החיים הפכו לבלתי נסבלים וברור לכולם מה הוא מחפש ומה הוא עושה שעות במרפסת. אפילו השכנים כבר הפכו את הנושא לבדיחה". הבעל כאמור מכחיש כי הוא משקיף לבתים אחרים ולדבריו רק התבדח עם שכניו.

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.