בנהריה מחזקים קשרים עם הסוכנות היהודית

צילומים: עיריית נהריה
צילומים: עיריית נהריה


בכירים מהסוכנות היהודית, ביניהם סגן היו״ר, עו״ד ירון שביט, סמנכ״ל התכניות יהודה סטון, מנהלת התכניות לקליטת עולים, אורלי צוקרמן ועוד התארחו בשבוע שעבר בביקור בעיר נהריה. הביקור התקיים כחלק משיתוף הפעולה ההדוק שמקיימות הסוכנות היהודית ועיריית נהריה בשנים האחרונות, הכוללות גם השקעה של משאבים רבים בקידום תוכניות בנושאים רבים בעיר ביניהם: חינוך, צעירים, קליטה, רווחה ועוד.

במהלך הביקור הוצגה לנוכחים על ידי ראש העירייה, רונן מרלי, תנופת הפיתוח של העיר והשלכותיה, פרויקטים ומיזמים המקודמים בעיר בימים אלו והאתגרים עימם הרשות מתמודדת, גם בהקשרי קליטת אוכלוסייה חדשה וגם בהקשרי קליטת העולים החדשים בעיר ונבחנו מגוון אפיקים נוספים בהם ניתן להעמיק את העבודה המשותפת.

אנשי הסוכנות היהודית הציגו לראש העירייה ולצוות הבכיר את פעילות הסוכנות היהודית בכלל ובנהריה בפרט וראש העיר הודה על הנתונים ובישר שלמד מהם גם דברים שלא היה מודע להם.

בהמשך, סיירו נציגי הסוכנות היהודית במרכז הצעירים בעיר, שמעו על הפעילות הרבה שמתקיימת במקום, שחלקה בתמיכת הסוכנות היהודית, נפגשו לשיחה עם שתי קבוצת עולים חדשים באולפן ואפילו זכו להופעת שירה מרגשת שבוצעה ע"י מקהלת 'קולות נהריה' במועדון לעולה.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "אני מברך על שיתוף הפעולה הפורה עם הסוכנות ונכונותם של אנשי הסוכנות היהודית לסייע לעיר. שוחחנו על שיתופי הפעולה הקיימים ועל תוכניות נוספות שיקודמו בקרוב כחלק מהקשר והעבודה המשותפת לטובת העיר והתושבים".

סגן יו"ר הסוכנות היהודית, עו״ד ירון שביט: ״גם הביקור הזה הדגים את העובדה שמפגש ושיתוף פעולה מהווים מכפיל כח והציבור הוא הנהנה העיקרי. נהריה בהובלת ראש העירייה והצוות המקצועי היא דוגמא ומופת להצלחה ותנופת פיתוח שמושכת כי כולם שמחים להיות חלק מהצלחה ונפגש בעוד שנה למדוד לעצמנו את ההתקדמות״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.