שירותי הדם של מד"א זכו בפרס הגבוה ביותר שניתן במסגרת תכנית הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות ע"ש יצחק רבין ז"ל לשנת 2018

ועדת השיפוט העליונה בראשות כב' השופט (בדימוס) עזרא קמא, מצאה את שירותי הדם של מד"א כראויים למצוינות, והחליטה להעניק להם את הרמה הגבוהה ביותר, ארבעה כוכבי זהב * מנכ"ל מד"א, אלי בין: "העובדים והמתנדבים בשירותי הדם של מד"א הם הרוח החיה שבלעדיה אין כל ערך לקדמה ולטכנולוגיה"
שירותי הדם של מד"א זוכים בפרס בטקס בירושלים
צילום דוברות מד:א

הפרס ניתן לשירותי הדם של מגן דוד אדום ע"י נציבות שירות המדינה, ובחסות משרד ראש הממשלה. עקרונות תכנית הפרס מבוססים על מערכת המצוינות הארגונית של ה- EFQMהאירופי.

שירותי הדם של מד"א קיבלו את הפרס, בהסתמך על קריטריונים רבים, ביניהם: ניהול ומנהיגות, אסטרטגיה, הון אנושי, שיתופי פעולה מול גופים אחרים, תהליכי עבודה, שירותיות והגעה ליעדים. על כל אלה זכו שירותי הדם של מגן דוד אדום בארבעה כוכבי זהב.

תעודת המצוינות לה זכו שירותי הדם של מגן דוד אדום הוענקה אמש בטקס רשמי שהתקיים במוזיאון ארצות המקרא בירושלים.

מנהלת שירותי הדם במד"א, הפרופ' אילת שנער: "ברצוני להביע תודה לוועדת השיפוט על ההערכה לפועלנו. תודתי העמוקה נתונה לעובדים, העובדות, המתנדבים והמתנדבות של שירותי הדם. בזכותם זכינו בהערכה הגבוהה ובזכותם אנו זוכים כל יום לספק שירות איכותי ומצוין לכל מי שזקוקים לקבל עירויי דם להצלת חייהם. אנו יודעים שעבודתנו חשובה, ושמחים לקבל הוקרה והכרה על כך. בהזדמנות זו ברצוני להודות גם למאות אלפי תורמי הדם, שבכל שנה מחדש מתנדבים להציל חיים".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "פרס ההצטיינות הזה מגיע לכל עובד ומתנדב בשירותי הדם של מגן דוד אדום. הם הרוח החיה שבלעדיה אין כל ערך לקדמה ולטכנולוגיה. בראשם של מבצעי מלאכת הקודש בשירותי הדם, ניצבת פרופ' אילת שנער, שעבורי ועבור רבים במגן דוד אדום היא סמל למצוינות, למקצועיות ולמסירות. אני מבקש להודות בשמי ובשם הזוכים בפרס, לנציבות שירות המדינה ולמשרד ראש הממשלה, על הענקת פרס האיכות והמצוינות לשירותי הדם של מגן דוד אדום".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.