'ניצני רפואה' בנהריה
כנס חינוכי בהשתתפות כ-150 תלמידים נהריינים ונועד לחשוף אותם לעולמות הרפואה התקיים השבוע זו השנה השנייה במרכז הרפואי לגליל בעיר

צילומים: עיריית נהריה
צילומים: עיריית נהריה

150 תלמידים משכבת ט׳ בבתי הספר בעיר נהריה, השתתפו השבוע ב 'ניצני רפואה' שהתקיים באולם הכנסים אנגל במרכז הרפואי לגליל בעיר. הכנס שנערך זו השנה השנייה, הינו יוזמה משותפת של מינהל החינוך בעיריית נהריה והפיקוח על המדעים במחוז הצפון בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת המרכז הרפואי לגליל.

מטרת הכנס היא חיבור תלמידי חטיבות הביניים בנהריה למרכז הרפואי לגליל, אחד מנכסיה העירוניים המשמעותיים של העיר נהריה. במהלך הכנס שנערך השבוע נחשפו התלמידים להרצאות חשובות של ד"ר סמואל טוביאס, מומחה בתחום הנוירוכירורגיה בנושא 'פגיעות חודרות למוח', ובטיחות בדרכים לילדים ונוער מפי מפקחת אגף ילדים ונוער במרכז הרפואי, סמדר אוקמפו בהמשך, קיימו התלמידים סיורים במחלקות וראו מקרוב את הטכנולוגיות והמכשור החדיש שהוכנס בשנים האחרונות לפעילות ונותן מענה לתושבי העיר נהריה והגליל המערבי כולו.

בתחילת הכנס הוצגה תערוכת פרויקטים של התלמידים בה השתתפו סגן מנהל המרכז הרפואי, ד"ר צבי שלג, מנכ״ל עיריית נהריה, דוד אלחיאני, מפקחת מדעים במחוז הצפון, נורית ברגר- גיל, ראש מינהל חינוך וקהילה בעירייה, אילן וקנין, מרכזת תחום הדרכה בסיעוד במרכז הרפואי, אורלי קולפק, מנהלת אקוסיסטם עירונית, דנה וינשטיין ואורחים נוספים.

נציגי העירייה וצוות המרכז הרפואי ציינו לטובה את ההשקעה הרבה מצד התלמידים לאורך כל השנה ואת חשיבות המשכו של הפרויקט הייחודי והחשוב הזה שמעצים את הקשר בין בתי הספר למרכז הרפואי ומעשיר את הידע של התלמידות והתלמידים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.