אות הערכה מחוזי לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל לתלמידות מבתי הספר בנהריה

צילום: עיריית נהריה
צילום: עיריית נהריה

כבוד לנהריה! שלוש תלמידות זכו ב'אות הנוער המתנדב' על פעילותן במסגרת הקהילה ולמען התושבים בעיר, מטעם מינהל חברה ונוער במחוז הצפון של משרד החינוך

שלוש תלמידות הלומדות בבתי הספר העל-יסודיים בנהריה, זכו השבוע באות הערכה חשוב מטעם מינהל חברה ונוער במחוז הצפון של משרד החינוך לנוער מתנדב על שמו של הנער אלעד ריבן ז"ל לשנת תשפ"ג.

אלעד ריבן ז"ל, תלמיד תיכון בן 16, התנדב כצופה אש בשירותי הכבאות וההצלה בחיפה, עיר מגוריו, ונספה באסון הכרמל בשנת 2010. לזכרו של אלעד ז"ל מעניק מדי שנה משרד החינוך אות הוקרה לתלמידות ותלמידים מצטיינים בתחום ההתנדבות.

בין הזוכים השנה ישנה נציגות מכובדת מאוד לתלמידות לבתי הספר בנהריה. הדר שרון, תלמידת כיתה י"ב בבית הספר התיכון הרב תחומי אורט 'מדעים ואומנויות', מתנדבת במד"א מזה שלוש שנים, מנהיגה במועצת תלמידים של בית הספר ומהווה חלק מצוות ההדרכה של סניף 'כנפיים של קרמבו' בנהריה. יובל כהן, תלמידת כיתה י"ב בבית הספר התיכון הרב תחומי אורט 'שחקים', תורמת רבות במועצת התלמידים של בית הספר, מדריכה במש"צים, מתנדבת בחווה טיפולית לרכיבה על סוסים ונציגה פעילה במועצת הנוער העירונית של נהריה ומיטל ויזמן תלמידת י"ב בבית הספר מח"ט אורט 'פסגות' שבוחרת להשקיע רבות מזמנה בתרומה לקהילה, בתחום היצירה והאומנות במסגרת בית הספר, מתנדבת בבתי אבות ושייכת לצוות החניכים המוביל של מועדון הנוער ה'ביטבקוס' הפועל בנהריה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.