"הצוותים הרפואים – גיבורים הפועלים באומץ ודבקות במטרה"

"הצוותים הרפואים - גיבורים הפועלים באומץ ודבקות במטרה"
"הצוותים הרפואים - גיבורים הפועלים באומץ ודבקות במטרה"

שר הבריאות אוריאל בוסו קיים היום (ג') סיורי עומק בדרום – במרכז לבריאות הנפש בבאר שבע, ובמרכזים הרפואיים סורוקה ואסותא, והמרכז הגריאטרי בית הדר באשדוד.

שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו פתח את ביקורו הראשון כשר הבריאות במרכז לבריאות הנפש בבאר שבע, השר נפגש עם מנהל המוסד ד"ר דורון תודר ועם הצוותים הרפואיים וציין בפניהם כי תחת תפקידו תחום בריאות הנפש יעמוד בראש סדר העדיפויות של משרד הבריאות.

כמו כן, ביקר השר במתחם שבו נמצא המכון להתפתחות הילד שספג פגיעה ישירה ובנס לא היו נפגעים. "אויבינו אינם מבדילים בינינו, הזוועות שנחשפנו אליהם מלמדים על רמת אכזריות שאין לתאר", ציין השר.

"בשמי ובשם אזרחי ישראל אנו מלאים הערכה על המעטפת התומכת והטיפול המסור בתקופה זו ובאזור הלחימה איתו אתם מתמודדים, המשרד בראשותי ימשיך להעניק לצוותים המטפלים את כל הכלים הנדרשים כדי להמשיך לסייע לטובת מטופלי בריאות הנפש".

בהמשך ביקר השר בוסו במרכז הרפואי סורוקה:
השר קיבל סקירה על ידי מנכ"ל בית החולים ד"ר שלומי קודיש, והתעדכן על מצב הפצועים במחלקות השונות מרגע קליטתם בתחילת המלחמה ועד כה.

במהלך הביקור פגש השר את ד"ר זאקי עאסי, מנהל המחלקה הכירורגית לילדים, שטיפל בעשרות נפגעים ממתקפת הטרור האכזרית. השר הודה לד"ר עאסי על המסירות, עבודת הקודש ועל החיים הרבים שהציל.

ביקור נוסף של פצועים קיים שר הבריאות בבית החולים הציבורי אסותא באשדוד

השר נפגש עם מנכ"ל בית החולים ארז ברנבוים ועם יו"ר מכבי ויו"ר אסותא אשדוד מר רן סער, שוחח עם הצוות הרפואי, האחים והאחיות, ונחשף להיערכות של בית החולים למצבי חירום ואת המוכנות לתרחיש של מלחמה ממושכת.

בנוסף, הוצגה לשר האפשרות למגן את קומות המרתף במגדל העתידי כבית חולים בשעת חירום שישמש כעתודה לאומית.
השר התרשם ממיגון ביה״ח ושיבח את פעילות הצוותים במלחמה"

במסגרת הסיור במחלקות, פגש השר בוסו מספר פצועים מאירועי הטרור האחרונים בשדרות ובאשדוד, ושיבח אותם על התושייה ואומץ הלב שהפגינו. "גבורתכם היא המסר לאוייב שעם ישראל חזק, ועם המסר הזה גם ננצח".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.