הנצחה דרך הצלת חיים: תורמים דם לזכרו של ד"ר תאאר חלי

שירותי הדם של מגן דוד אדום התרימו מאתיים מנות דם באירוע מיוחד בכפר בענה, לזכרו של ד"ר תאאר חליל, שנהרג בתאונת דרכים לפני כשנה, כשהיה בדרכו לקבל תעודת סיום לימודי רפואה * ההתרמה המיוחדת בכפר נערכה ביוזמת המשפחה, ובשיתוף עמותת "יש תקווה" למען חולי סרטן * אביו, נאסר חליל, אמר: "הדרך שבה תאאר היה רוצה שננציח את זכרו היא בהצלת חיי אדם"

בסיום שבע שנות לימודי רפואה באוקראינה, ד"ר תאאר חליל נסע לפני כשנה בפעם האחרונה לאוניברסיטה בה למד, על מנת לקבל את תעודת סיום הלימודים. במהלך נסיעתו נפגע ד"ר חליל בתאונת דרכים ונהרג. הוא חלם להקדיש את חייו למען הטיפול באחר ולהצלת חיים, לכן לציון שנה למותו, החליטה משפחתו לפנות לשירותי הדם של מגן דוד אדום, על מנת לקיים התרמת דם גדולה, לזכרו של בנם.

באירוע שארגנו שירותי הדם של מד"א בשיתוף עמותת "יש תקווה" למען חולי סרטן, נתרמו מאתיים מנות דם על ידי בני משפחה ותושבים מהכפר. בנוסף, הצטרפו יותר ממאה בני אדם למאגר מח עצם, וכעשרים אנשים חתמו על כרטיס "אדי" לתרומת איברים.

אביו של ד"ר חליל, נאסר חליל, אמר: "אדם חייב לעשות למען האחרים. היה לנו ברור שהדרך שבה תאאר היה רוצה שננציח את זכרו היא בהצלת חיי אדם ובעזרה לאחר. אני מודה לשירותי הדם של מגן דוד אדום ולעמותת 'יש תקווה' מקרב לב, ולכל מי שהשתתף, הקדיש מהזמן שלו, ותרם דם למען הצלת חיים".

מתאם התרמות הדם של מד"א בחיפה, חיים מן: "אני מודה למשפחת חליל על היוזמה המבורכת לזכרו של בנם, ולעמותת 'יש תקווה' על שיתוף הפעולה. שירותי הדם של מד"א תמיד נכונים להגיע להתרים דם למען הצלת חיים של חולים ופצועים, ומברכים על יוזמות כמו זו של משפחת חליל".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.