במרכז הרפואי זיו בצפת שותפים למאבק באלימות כלפיי נשים

נשים וגברים מצילי חיים מצוות עובדי המרכז הרפואי זיו בצפת, הנהלת בית החולים ובית הספר לסיעוד זיו קוראים לשים סוף לאלימות כלפי נשים.
עובדי המרכז הרפואי זיו בצפת, הנהלת בית החולים ובית הספר לסיעוד זיו
צילום - המרכז הרפואי זיו

מנהל השירות הסוציאלי במרכז הרפואי זיו, יניב בן שושן אמר, כי אלימות בכלל וכלפי נשים בפרט מתרחשת על בסיס יומי בכל המגזרים וכי הצוותים בזיו אמונים על איתור מקרי אלימות בנשים המגיעות לחדר המיון ומסייעים להן ברמה הרפואית וברמה המקצועית סוציאלית. עוד הוסיף בן שושן, כי הוא מקווה שייושמו חוקים לענישה קשה בתחום האלימות.

ד"ר לבנה עגני, מנהלת בית הספר לסיעוד זיו אמרה, כי אלימות נגד נשים מורכבת משלל תופעות בו זמנית. המאבק נגדה הוא מאבק לזיהוי המנגנונים שמאפשרים ומעודדים את קיומה, כדי להתנגד להם. השיעורים הגבוהים של כל סוגי האלימות, מראים על הקלות הבלתי נסבלת שבה נחצים גבולותיהן של נשים כה רבות בישראל, מבלי שהן יזכו להגנה בסיסית על שלומן וביטחונן.

כולנו יחד קוראים לשינוי יסודי של יחס החברה לנפגעות האלימות. יש לשים קץ להכפשת הנפגעות. יש לעשות בדיקה מעמיקה של ההקשרים החברתיים של התוקפנות. צריך לבחון את העמדות והאמונות שמנציחות את קיומה. רק כך נוכל לשים סוף לאלימות בחברה הישראלית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.