ביקור בסימן התחדשות

פרופ' אהוד דודסון - מנכ"ל כללית וצוותו בהנהלה הראשית סיירו במרפאות חדשות ומתחדשות של כללית בחיפה
ביקור מנכ"ל במחוז - ד"ר רחל דהן, רונן נודלמן, זוכת פרס מנכ"ל דר טלי לבנשטיין והמנכ"ל פרופ' אהוד דודסון.
רצ"ב צילום: דוד חורש. דוברות כללית

פרופ' אהוד דודסון מנכ"ל כללית, סמנכלי"ם ובכירי כללית בהנהלה הראשית בתל אביב הצפינו לחיפה וערכו סיור מקיף במרפאות כללית בחיפה. ארחו אותם רונן נודלמן – מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי, הנהלת המחוז והנהלת מינהלת חיפה בכללית בראשותה של ד"ר רחל דהן.

הביקור הפעם היה בסימן התחדשות ובפני האורחים מתל אביב הוצגו מרפאות דגל שנפתחו בשנים האחרונות: מרפאת איינשטיין ברמת אלמוגי, שבה גם מחלקת נשים משולבת עם בית חולים כרמל, המרפאה בשכונת רמת הנשיא החדשה, מרפאת כרמל צרפתי, שהינה מרפאה שכונתית ותיקה מאד שעברה לאחרונה שיפוץ נרחב ושינתה כליל את פניה והמרפאה הגדולה בונן שעל ציר מוריה שמנוהלת על ידי ד"ר טלי לבנשטיין, אשר רק לפני זמן קצר זכתה ללחיצת יד חמה של המנכ"ל בטקס ארצי בו הוענק לה פרס מנכ"ל לשנת 2018 על היותה עובדת מצטיינת.

בסיכום הסיור הביעו האורחים את התרשמותם מפעילות המחוז שזכה השנה כמחוז מצטיין ארצי מכלל מחוזות כללית. הודגשו הישגיו כמחוז המוביל באיכות רפואית על פי מדדים אוביקטיביים, כמו גם בסקרי שביעות רצון לקוחות ותחושתם שהם מטופלים בידיים טובות. כמו כן, צויינו מהלכים של חדשנות שהמחוז מוביל ומאומצים גם ברמה ארצית, כמו ייעוץ וירטואלי לרופא המשפחה על ידי היועץ המומחה, כך שהמטופל אינו נאלץ לתאם תור למומחה ולהגיע אליו, אלא מקבל מעטפת טיפול בנקודת שירות אחת. הודגשה גם הפעילות הייחודית של שירות מרחבי, המשלב את הטיפול בבית חולים כרמל מקבוצת כללית עם הטיפול במרפאות הקהילה של כללית ברצף טיפולי המשדרג את השירות והטיפול למטופלים, כאשר מנהל בי"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג היה שותף גם למפגש חשוב זה. לסיכום, החמיא המנכ"ל לרונן נודלמן שנכנס לתפקיד המאתגר של מנהל המחוז הגדול בארץ לפני זמן קצר וכבר רושם הישגים מרשימים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.