הרוג בתאונה לאחר שהתנגש בעץ

המשטרה חוקרת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכניסה לבאקה אל גרביה.
לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 על רכב אשר התנגש בעץ בכניסה לבאקה אל גרביה. כתוצאה מהתאונה, נהרג נהג הרכב, תושב המקום בן 22. 4 נוסעים נוספים פונו במצב קל – בינוני (ע"פ גורמי רפואה) למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה.
בוחני התנועה של משטרת ישראל נמצאים במקום והחלו בחקירת נסיבות התאונה.
דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 05:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על רכב שהתנגש בעץ בכביש 574 סמוך ליציאה מבאקה אל ע'רביה. פאראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 30 שנלכד ברכב כשהוא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו. בנוסף חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הלל יפה 4 פצועים, בהם: גבר כבן 30 במצב קשה יציב, בהכרה , עם חבלה רב מערכתית , גבר כבן 25 במצב בינוני עם חבלת ראש, בהכרה מלאה, אשה כבת 29 במצב קל עד בינוני עם חבלות בראש ובגפיים ופצוע נוסף כבן 30 במצב קל.
פאראמדיק מד"א אדוארד פלדמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב שהתנגש בעץ, חלקו הקידמי היה מעוך, בכסא הנהג נלכד גבר כבן 30 הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, הוא סבל מפגיעה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. מחוץ לרכב שכבו על המדרכה גבר ואשה בהכרה ושני פצועים נוספים התהלכו במקום, לאחר טיפול רפואי מציל חיים פינינו את הפצועים לבית החולים כשמצבם קשה בינוני וקל."
צילום דוברות משטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.