תזמורת משטרת ישראל בהופעה מיוחדת בבית האבות הספרדי

תזמורת המשטרה בהופעה בבית האבות הספרדי. צילום בית האבות

שעה נפלאה של מיטב המוזיקה ..על ידי  נגנים מוכשרים של המשטרה", כך הכתיר אחד ממבקרי מרכז היום שבבית האבות הספרדי את ההופעה המיוחדת של תזמורת המשטרה בפני דיירי בית האבות ומבקרי מרכז היום.

זו השנה השלישית שאילן שחר – שוטר קהילתי במחוז חיפה , הנמצא בקשר הדוק עם בית האבות הספרדי, דואג להופעתה של התזמורת המצויינת של  25  נגנים בניצוחו של מנהל התזמורת מיכאל גורביץ  בבית האבות. השוטר  אילן שחר בקשר שוטף עם צוות מרכז היום ואחראית התרבות, רונית ממן, ופועל ללא לאות למען האזרחים הוותיקים של חיפה ושומר מקום חם במיוחד למשתתפי מרכז היום.

 את המופע פתח בדברי ברכה והוקרה לתזמורת המשטרה, יו"ר מרכז היום יוסי אזרי. דברים נשאו גם מנכ"ל בית האבות ירון רז וסמנכ"ל פיתוח עסקי של בית האבות עדי מתיתיהו

תזמורת המשטרה בהופעה בבית האבות הספרדי. צילום בית האבות

התזמורת שהופיעה בהתנדבות בפני משתתפי מרכז היום ודיירי בית האבות ניגנה את במיטב מנגינות ארץ ישראל ומוזיקה עולמית . הצופים ציינו כי זכו  לשמוע מופע מוזיקלי מרגש ומקצועי ביותר, כאשר רבים מהם השתתפו ושרו יחד את השירים שניגנה התזמורת.

בסיום המופע התארחו נגני התזמורת לארוחת צהריים שבושלה על יד שף בית האבות, כהוקרה ותודה על העשייה החשובה של משטרת ישראל למען ביטחון האזרחים. הנהלת מרכז היום ובית האבות קיבלה הבטחה כי תזמורת המזטרה, תשמור על המסורת תמשיך להופיע בבית האבות הספרדי מדי שנה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.