שלושה תלמידי בית ספר "ארבל" בנוף הגליל זכו בתחרות מחוזית בכתיבת סיפורים

שלושה תלמידי בית ספר "ארבל" בנוף הגליל זכו בתחרות מחוזית בכתיבת סיפורים

בתחרות "מרוץ הצבי עופרים" השתתפו תלמידים מכל בתי הספר של החינוך הממלכתי-דתי במחוז הצפון  

עילי דוד, תלמיד כיתה ג' והאחים אלישיב ויונת סיאני, תלמידי כיתות ד' ו-ב' בבית הספר היסודי "ארבל", אוהבים לקרוא ספרים וגם להתנסות בכתיבת סיפורים. למרות גילם הצעיר, שלושת התלמידים כבר הספיקו לכתוב  סיפורים קצרים ולזכות  במקום  הראשון  בתחרות "מרוץ הצבי עופרים", תחרות ארצית שמארגן מדי שנה, מנהל החינוך הממלכתי-דתי במשרד החינוך.  

כתיבתם היפה של התלמידים הצעירים ריגשה את חבר השופטים בתחרות וזיכתה אותם בניקוד הגבוה ביותר במחוז הצפון. עילי, אלישיב ויונת סיפרו שהכתיבה הינה תוצר של קריאה מרובה של ספרים  שהם משאילים מהספרייה העירונית. אלישיב: "אני מעדיף ספרי קומיקס, מתח והיסטוריה. כשאני מניח יד על ספר, אני לא יכול להשתחרר ממנו, יש גם ספרים שאני קורא פעמיים, למשל, '55 דקות באנטבה' של אורה מורג, שלמדתי ממנו על מבצע יונתן.

שלא במפתיע שלושת הזוכים, כשיהיו גדולים,  חולמים להיות סופרים. אלישיב ועילי כבר הוציאו לאור ספרי ביכורים: אלישיב הוציא את הספר "מה קרה ששכחתי את העקרונות שלי" ועילי כתב את הספר "דגת  קרב", שאויר על ידי יונת תלמידת כתה ב'.

"מרוץ הצבי עופרים"- תחרות כתיבת סיפורים של ילדי החמ"ד, נערך מדי שנה ומשתתפים בו מאות תלמידים מרחבי הארץ. מנהל בית הספר "ארבל", אבידן מעודה, אמר כי התחרות מהווה הזדמנות לקידום תהליכי כתיבה וקריאה בכל שכבות הגיל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.