שיח Do – מועצת הנוער העירונית תעודד שיח מכבד בין בני נוער

שיח Do - מועצת הנוער העירונית תעודד שיח מכבד בין בני נוער
קרדיט: דוברות עיריית חיפה

שיח Do – מועצת הנוער העירונית תעודד שיח מכבד בין בני נוער

בכנס שיערך בשבוע הבא ובו ישתתפו כלל מועצות התלמידים בבתי הספר העל יסודיים בעיר, יועלה נושא חשיבות השיח התרבותי בחברה הישראלית

מועצת הנוער העירונית החליטה לא לשבת על הגדר, לאור השיח המתלהם הבולט לאחרונה בחברה הישראלית. בכנס השנתי של מועצת הנוער אשר יתקיים בשבוע הבא, ובו ישתתפו כארבע מאות מנהיגי נוער צעירים מכיתות ז' עד י"ב בחיפה, יועלה הנושא תחת הכותרת "DO שיח".

כנס המועצות השנתי, אשר יתקיים במרכז קריגר בשבוע הבא – 14.12.22, יעסוק בהרחבה בתפקידם של מנהיגי הנוער בעיר כמעצבים את השיח בחברה הישראלית.
הכנס, אשר מתקיים בחסות עיריית חיפה ומשרד החינוך, יפתח בתפקיד מועצות התלמידים ובדרכים ליצירת שיתופי פעולה עירוניים, ויעניק לתלמידים המנהיגים מיומנויות ניהול והובלה. במסגרת הכנס ייפגשו התלמידים את אסף כץ- בהרצאתו ילמדו המנהיגים הצעירים לרכוש גישות שונות להתמודדות עם אתגרים בעזרת אופטימיות ואומץ.

ממינהל החינוך נמסר כי מערכת החינוך מעודדת את מעורבותם של התלמידים בנעשה בחיי העיר, ותרומתם לשיח הציבורי היא משמעותית וחיונית. המינהל רואה במועצת הנוער העירונית גוף מוביל ומאורגן המייצג את בני הנוער בעיר, וחשוב כי גם בתחום הערכי והחברתי תהיה למועצה אמירה ברורה ועשייה פעילה בנושא.

פעילות מועצת הנוער העירונית כוללת ייזום אירועים ופרויקטים רבים לאורך שנת הלימודים ובחופש הגדול, וביניהם: "רכבת החיוכים", קידום זכויות התלמיד, השתתפות בטקסים עירוניים ואירוע "משתלטים על הקיץ", ציון היום הבינלאומי ללא עישון, "חיות במה לנוער יוצר" ועוד.

יעל שרביט, יו"ר מועצת הנוער העירונית חיפה: "שיח מכבד, מקבל ומכיל הוא המפתח לחברה טובה יותר. לחברה שיווניות, שיש בה מקום לכולם. מועצת הנוער העירונית חיפה מורכבת מבני נוער מאזורים, קהילות, דתות ואוכלוסיות שונות בחיפה, מדעות שונות שחוברות יחד לעשייה משמעותית למען הנוער ולמען הקהילה. בתור נוער, הכוח בידנו. לשנות, להשפיע וליצור מציאות שבה השיח המכבד וקבלת האחר הם ערך עליון. כנס המועצות הוא ההזדמנות שלנו להכיר, להתחבר ולתכן יחד את הצעדים הבאים להשגת המטרה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.