סקרו את הפרוייקטים

אנשי רשות ניקוז ונחלים קישון קיימו היום סיור מקצועי בן כמה שעות, בשורה של פרוייקטים שאותם ביצעו בשיתוף עם רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ובסיוע הקרן לשטחים פתוחים.
הסיור החל בהיכרות מעמיקה עם פרוייקט שיקום והעמקת קרקעית נחל הקישון, נמשך בשורה של פרוייקטים שאותם השלימה רשות הניקוז לאורך נחל ציפורי והסתיים בפארק אריאל שרון ביקנעם, הפארק האקולוגי המרשים שאותו הקימה בשיתוף עם עיריית יקנעם.
בסיור אירח מנכ"ל רשות הניקוז, חיים חמי, את מנכ"ל רמ"י, עדיאל שמרון, את מזכירת הקרן לשטחים פתוחים, אליסה פרוכט ואת מנהל מחוז צפון ברמ"י, תמיר ברקין*. לסיור הוזמנו גם מנהלי מחוזות של רמ"י, אקולוגים, מתכננים ועוד.
בסיור הוצגו תוצאות הפעילות המשותפת שבאמצעותה קידמה רשות ניקוז ונחלים קישון פרוייקטים לטובת הציבור בסיוע הקרן לשטחים פתוחים של רמ"י: טיילת ראס עלי – טחנת הנזירים בנחל ציפורי; שיקום ושידרגו מעיין הסוסים (עין יבקע); הטיילת החדשה שבין אלון הגליל לכעביה; ופארק אריאל שרון על גדות נחל השניים ביקנעם עילית.
אנשי רמ"י והקרן לשטחים פתוחים הביעו סיפוק רב מתוצאות הפרוייקטים המעמידים את אוצרות הטבע והשטחים הפתוחים לרשות הציבור באופן שמגן על הסביבה ושומר על הנחלים.
מנכ"ל רשות ניקוז ונחלים קישון, *חיים חמי, אמר בסיום*: "שיתוף הפעולה שלנו עם הקרן לשטחים פתוחים מניב שפע של פינות חמד שהציבור נהנה מהן ושטובת הסביבה יוצאת נשכרת מהן. אני שמח שהצלחנו להמחיש לאנשי רשות מקרקעי ישראל והקרן עד כמה נכון לאפשר לרשות ניקוז ונחלים קישון בפרט ולרשויות הניקוז בכלל להמשיך לקדם פרוייקטים לטובת הציבור במסגרת כלל המשימות שאנו לוקחים על עצמנו".
צילומים: אלון לויטה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.