לחיות בתנועה, בכל גיל – הרצאה מועילה במיוחד ב"מועדון שהחיינו"

עשרות משתתפים קיבלו טיפים פרקטיים ומידע יקר ערך בנוגע לחשיבות הפעילות הגופנית בגיל מבוגר בקרוב ייפתח בבית הספרדי חוג ייעודי להתעמלות מכשירים בגיל השלישי נטעלי בן, מנכ"לית הבית הספרדי: "שמחתי לשמוע את הפידבקים החיוביים להרצאה המרתקת" 

אחד המרכיבים החשובים ביותר לחיים עם איכות הוא תנועה. בגיל מבוגר מתחדד הצורך לתחזק את הגוף, ובדיוק בנושא זה עסקה הרצאתו של יבגני סושנסקי ב"מועדון שהחיינו".

סושנסקי, בוגר מכון וינגייט ומייסד חברת סיטינגג'ים (SittingGym), הוא מומחה לשיפור החיים בגיל השלישי. הוא שיתף את הקהל בסוד החיים הטובים על-פי אריסטו, דיבר על הקשר בין זיכרון וקוגניציה לפעילות גופנית, הרחיב על חשיבותה של סביבה תומכת וסיפק טיפים פרקטיים להיחלצות ממעגל הדיכאון. עשרות האורחים והאורחות במועדון נהנו גם מהכיבוד שהוגש וביקשו עדכונים לגבי האירועים הבאים. בפרט הביעו המשתתפים בהרצאה עניין בחוג פעילות גופנית עם מכשירים לגיל השלישי שייפתח בקרוב בבית הספרדי.

"חשוב לנו מאוד להתאים את הפעילויות לקהל היעד", סיפרה חנה גרשמן, מנהלת שירותי הקהילה של הבית הספרדי. "משיחות שערכנו עם מבקרים במרכז היום ובמועדון גילינו שפעילות גופנית היא נושא שרבים רוצים להעמיק בו, וגם לעסוק בכך". מנכ"לית הבית הספרדי נטעלי בן החמיאה לסושנסקי על הרצאה מרתקת ומועילה. "החיבור לקהילה הוא מרכיב מרכזי בחזון שלנו", הדגישה, "כיף לראות את הקהל המגוון שמגיע ל'מועדון שהחיינו' ועוד יותר מספק לשמוע את הפידבקים החיוביים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.