ירושלים של זהב – ושל אירועים מיוחדים

ירושלים של זהב – ושל אירועים מיוחדים

חגיגה מפנקת לכבוד יום ירושלים בבית האבות הספרדי

מרכז היום של בית האבות נערך אירוע עשיר עם ערך מוסף "זה היה פשוט אירוח ברמה של מלון חמישה כוכבים"

לקראת יום ירושלים הוחלט במרכז היום של בית האבות של העדה היהודית הספרדית בחיפה לציין את האירוע בארוחה מושקעת במיוחד. השף, התזונאית וצוות המטבח גיבשו ביחד תפריט עשיר ומזין, בהתאמה מלאה לצרכי המבקרים והמבקרות במרכז.

תשומת לב רבה הוקדשה גם לעריכת השולחן החגיגי ולהגשת כל המנות בתפריט. האירוע עצמו כלל הרצאה של גילה קפואה, התזונאית הראשית של בית האבות. גילה פירטה את הערכים התזונתיים של המאכלים השונים והוסיפה מידע חיוני לגבי תזונה נכונה בגיל השלישי. בסיום ההרצאה המעשירה זכתה גילה לתשואות ולמחמאות רבות.

הארוחה כללה בין השאר פלטת גבינות מגוונת, דג סלמון, מבחר סלטים ופירות העונה. אחת המבקרות במקום הודתה לעובדי מרכז היום, ואמרה: "רואים שהצוות חושב עלינו ודואג לנו. זה היה פשוט אירוח ברמה של מלון חמישה כוכבים. יישר כוח וכל הכבוד".

לאחר החלק הטעים של האירוע, המבקרים והמבקרות במרכז הקשיבו להרצאה מרתקת של משה אלעד על המשמעות של יום ירושלים ועל העבר של העיר הייחודית. יום ירושלים, שמצוין מדי שנה בכ"ח באייר, נועד להזכיר לכולנו כמה חשובה העיר לכל יהודי ולכל ישראלי. יום זה מדגיש גם את אחדות העם ואת השמחה העצומה על שחרור ירושלים ואיחודה מחדש במהלך מלחמת ששת הימים.

החגיגה הסתיימה בשירים אהובים שבהם מככבת בירת ישראל, כשכל הנוכחים במרכז היום מצטרפים לזמר הבית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.