חופש גדול ומשמח – עם העדה היהודית הספרדית בחיפה

גם בנווה דוד: פעילויות כיפיות במיוחד לקיץ

גם בנווה דוד: פעילויות כיפיות במיוחד לקיץ

ילדי השכונה וגם ההורים נהנים מפעילויות מושקעות בתחומי האומנות, הספורט, היצירה ועוד   בונוס חשוב: שותפות חברתית וקהילה מגובשת יותר

חופשת הקיץ היא תמיד תקופה משמחת עבור הילדים, אבל גם אתגר: לא קל למלא את יולי ואת אוגוסט בפעילויות מהנות ומעניינות. העדה היהודית הספרדית בחיפה חברה למיזם שמספק מענה איכותי לצורך הזה – אירועי קיץ מושקעים בשכונות השונות של העיר ובפרט במקומות שבהם מתגוררות משפחות מועטות יכולת.

בשכונת נווה דוד מתרחש כל האקשן שבמסגרת המיזם במרכז "שורשים". בין השאר נהנים עשרות הילדים וגם ההורים מפעילויות במגוון תחומים ובהם: אומנות, תנועה, ספורט, מוזיקה ובפרט תיפוף, בובנאות, מפגשים מעשירים עם סופרות ויוצרות, ועוד.

כל המשתתפים באירועי הקיץ זוכים לחוויות כיפיות ובעלות ערך מוסף אמיתי – תחושת הביחד שנוצרת במסגרת המפגשים האנושיים, תחושה שמהווה בסיס איתן לבניית קהילה חזקה ומגובשת.

המיזם משותף לעמותה לספורט בחיפה ומחלקה לגני ילדים בעירייה. העדה היהודית הספרדית בחיפה תומכת בפרויקט החשוב, ובפרט לוקחות חלק בעשייה המבורכת הגב' בתיה חיימוב רומן, יו"ר ועדת החינוך של העדה, וחברות הוועדה הגב' שפרה ענתבי והגב' לימור דהן. צוות מרכז "שורשים" תורם אף הוא למימוש התוכניות ולהפיכת החופש הגדול של ילדי נווה דוד לכיפי במיוחד.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.