לראשונה בישראל: ברוב פאר והדר תתקיים תחרות וטקס "מלכות היופי של ניצולות השואה לשנת 2021" של עמותת "יד עזר לחבר" בירושלים !

מלכות היופי של ניצולות השואה לשנת 2021" של עמותת "יד עזר לחבר" בירושלים

בשנת 2018 היתה זאת ניצולת השואה מפולין, הגב' טובה רינגר, כיום בת 99 שזכתה בתואר היוקרתי הרם והנכסף של "מלכת היופי של ניצולות השואה לשנת 2018", זאת היתה גם התחרות האחרונה, מאז לא נערכו תחרויות מרגשות כאלה בשל משבר נגיף הקורונה כשפרץ והתחיל באותם ימים בו נערכה עמותת "יד עזר לחבר" לערוך את התחרות של שנת 2020 כשהיא היתה ממש באמצע החזרות האחרונות לטקס שהיה אמור להיערך באולם מרכז הקונגרסים בחיפה. 

לפני מספר ימים החליט הוועד המנהל של עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג כי למרות משבר הקורונה ההולך ודועך, לקיים בכל זאת, אומנם בצורה מצומצמת את תחרות "מלכת היופי של ניצולות השואה לשנת 2021" שתיערך ב-16.11.2021 דווקא בעיר הקודש ירושלים.  

לקראת האירוע המרגש אמר מייסד ומנכ"ל עעמותת יד עזר לחברמותת "יד עזר לחבר" בחיפה מר שמעון סבג: "מי תהיה "מלכת היופי של ניצולות השואה לשנת 2021" ? … סקרנים ? … את התשובה הזאת נדע כולנו ביחד בתאריך 16.11.2021 כשהתשובה תצא מירושלים בירת ישראל !

קיום התחרות בכל זאת השנה בירושלים היא עוד דרך שלנו ב"יד עזר לחבר" לתת לכמה שיותר ניצולי שואה רגעי נחת ואושר בערוב ימיהם, אנחנו רואים בקיום האירוע עוד ציון דרך של "יד עזר לחבר" שמהווה עבורנו סוג של נתינה ללא גבולות. 

כולי שמח ונרגש לקיים למרות הכל אירוע מרגש זה ובהתאם להוראות התו הירוק כיום,

במרכז המדיה והכנסים שבמתחם מוזיאון "ידידי ישראל" בירושלים, שאותו תרם עם הרבה אהבה למטרת האירוע מייסד המוזיאון הד"ר מייק אבנס, שממש לאחרונה השיק את בית הארחה לניצולי שואה בירושלים בעלות של כעשרה מיליון ש"ח כשהאירוח שלהם במקום יהיה ללא עלות ובחינם לטובת רווחתם של ניצולי השואה.  

התחרות השנה תהיה מרשימה ביותר גדולה, יפה ומקסימה כפי שלא נראתה בישראל ובכלל בעולם כולו. האירוע המרגש ייערך בהשתתפות מאות ניצולי שואה, אומנים, אורחים רבים, שרים, חברי כנסת, אישי ציבור רבים, ועוד הפתעות רבות וישודר גם בטלויזיה בשידור חי וישיר בארץ ולמיליוני צופים ברחבי מדינות העולם. 

ההכנות לתחרות כבר החלו ונמצאות בעיצומן, לשלב הגמר של התחרות הגיעו 12 ניצולות שואה שגילן נושק ל-80, 90 וגם יותר, כולן גיבורות ואמיצות ששרדו את תופת מחנות ההשמדה. מטרת התחרות היא לשמח ולהגשים חלום לכמות גדולה של נשים גיבורות שורדות שואה ולתת להן הזדמנות ליום אחד להיות יפות, לקבל את מלוא תשומת הלב, לשמוח ולהתפנק. זהו אירוע חשוב ביותר ואני גאה לערוך ולקיים אותו ! את הסיפורים העצובים כולנו מכירים ושומעים מידיי שנה בשנה, הקונספט המהמם הזה הוא אחר עבור הנשים האלה. להראות דווקא כמה הן חזקות. הנשים האלו איבדו את משפחתן, את ההורים, חלקן גם ילדים אבל הן הסתכלו קדימה והמשיכו הלאה. וכן, זה הופך אותן ליפות וגם לגיבורות, זה לא יופי רק של חיצוניות. היופי הוא גם יופי פנימי של חוזק ועוצמה נשית. בסיומו של הטקס החגיגי נעניק להן את הסרטים של מלכות היופי וכתר יעטר את ראשן. הנשים, ניצולות השואה כבר מבוגרות ולא יהיו כאן לעוד זמן, היום הזה הוא חוויה שתישאר איתן לעוד שנים, ניצולות השואה יזכו לחיבוק חם לא רק באירוע אלא לתקופה ארוכה יותר. אין יפה ומרגש יותר מלהתכנס באולם אחד – ניצולות שואה וצאצאיהם ומתנדבים רבים, כולם יחד למטרה זו. זהו סיפורה היפה של מדינת ישראל, של החברה הישראלית, זה הכוח וההצלחה שלנו. ניצולות השואה הן הגיבורות  האמיתיות של כולנו ובזכותן אנחנו כאן היום ! ניצולי השואה הם האור שמאיר את האנושות כשהעולם חשוך".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.