חברת "אלטק" מפתח תקווה מעוניינת להקים מפעל נוסף לצרכי הרחבה בנוף הגליל

בעל השליטה של החברה יצחק ניסן והמנכ"ל אלי יפה נפגשו בשבוע שעבר עם ראש העיר רונן פלוט והציגו בפניו את כוונתם  להשקיע בהקמת מפעל גדול על שטח של כ-10 אלף מ"ר שיעסיק  כ-300  עובדים במקצועות שונים ובתוכם מהנדסים ואנשי הייטק

מי שמחפש הוכחה ממשית לממדי האטרקטיביות של קריית ההייטק הראשונה של נוף הגליל, המוקמת בימים אלה בפארק התעשייה "ציפורית", מוזמן לסייר במתחם שמאכלס ארבעה מפעלי הייטק חדשים ובעיקר מוזמן לעיין ברשימה המרשימה של המפעלים והחברות אשר מתעתדות להגיע לקריה ועוד רשימה של מפעלים  שמביעים הצהרת כוונות ומבקשים להצטרף לסיפור ההצלחה.

 אחת מהן היא חברת "אלטק" מפתח תקווה, חברה מצליחה שעוסקת בתחום המעגלים המודפסים ועיקר פעילותה בשוק הביטחוני, התעופתי והרפואי.

 בשבוע שעבר התקיימה בלשכתו של ראש העיר רונן פלוט פגישה ראשונה עם בעל השליטה של החברה, יצחק ניסן והמנכ"ל אלי יפה בפגישה בה השתתף גם מנכ"ל מנהלת  פארק "ציפורית" סרגיי זלוטניק, הציגו המנכ"ל ובעל השליטה את רצונם להקים מפעל נוסף לצרכי התרחבות  בנוף הגליל ולהשקיע סכומי כסף גדולים בהקמתה בקריה החדשה המוקמת ב"ציפורית" . ראש העיר רונן פלוט ברך על התכנית ואמר כי נוף הגליל תקבל בזרועות פתוחות כל חברה שעומדת בסטנדרטים של איכות הסביבה ומגדילה את היקף מקומות התעסוקה האיכותיים עבור תושבי העיר." 300 מקומות עבודה הם מכפיל כוח אדיר בכל זמן ובמיוחד בימים אלה" אמר ראש העיר פלוט והבטיח לנציגי החברה כי העירייה תסייע ככל שהדבר ניתן בקיצור הליכים הביורוקראטיים הכרוכים בהקמת מפעל חדש מול משרדי הממשלה וגופי התכנון השונים . יצוין כי חברת "אלטק"  נסחרת בנאסד"ק בארה"ב ובשנת 2019 הסתכמו המכירות שלה ב – 34.8 מיליון דולר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.